Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az újonnan kiépülő vasúti pálya 250-350 km/h-s sebességet is lehetővé tehet.
Azt írja a Magyar Építők a közbeszerzési tájékoztató alapján, hogy megjelent a felhívás a Budapest–Kolozsvár közötti nagysebességű vasútvonal megvalósíthatósági tanulmányának elkészítésére.
A Budapest–Kolozsvár közti nagysebességű vasút országhatárig történő kiépítésének főbb adatai az alábbiak:
A Magyar Építők hozzáteszi, a fejlesztés keretében a nagy forgalmú közutak keresztezésénél, a városi környezetben, nehéz domborzati viszonyok között hidakat, alagutakat is létesítenek, a szerződés teljesítése során legalább két folyó keresztezésére, illetve két közúti keresztezésre lehet számítani az elemzések során.
„A hazai szakaszra vonatkozóan szükséges a kiválasztott változat pályageometriai tanulmányterv szintű kidolgozása, közel 250-300 km hosszú egybefüggő vasúti pályára vonatkozóan, a meglévő vasúti vonalak részbeni felhasználásával” – írják.
(Kép: illusztráció)
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.