Jelenleg úgy néz ki, Budapest év végéig működőképes maradhat
Az úgynevezett normatív, összesen 12 milliárdos támogatást hamarosan utalják, de további 14 milliárd sorsa még mindig nem tisztázott.
Az úgynevezett normatív, összesen 12 milliárdos támogatást hamarosan utalják, de további 14 milliárd sorsa még mindig nem tisztázott.
A dolgozó magyarok számán egyelőre nem látszik, mekkora baj lehet a gazdasággal. Minimálisan csökkent csak a foglalkoztatottság augusztusban, az egy évvel ezelőttinél pedig még mindig jóval magasabb.
A megengedettnél nagyobb mennyiségű aflatoxin lehet az egyik extrudált kenyérben.
Ha nem sikerül elég támogatót találni, októberben már nem nyit ki a Tranzit kávézó.
Egyre több lehetőség nyílik a különféle digitális fizetési megoldásokra Magyarországon, viszont a magyarok ezekről semmivel se tudnak többet, mint egy évvel ezelőtt, és bár többet használják a lakosok ezeket a lehetőségeket, a digitálisan fizetők száma nem nő: az kártyázik csak, aki eddig is kártyázott, az idősek, alacsony végzettségűek pedig egyre inkább leszakadnak.
Az MVM-et és még néhány kivételt leszámítva az összes állami intézmény és vállalat, valamint a Miniszterelnökség reklámköltései is drasztikusan visszaestek.
Semmi nem tiltja, hogy ha egy kormány különadót vezet be, azt a légitársaság beépítse a jegyárba, a helyi fogyasztóvédelem csak azt vizsgálhatja, hogy erről szabályosan tájékoztatták-e az utasokat – erősítette meg a közlekedésért felelős EU-biztos.
Tülekednek a bankok, hogy babaváró hitelt nyújthassanak. Akár 100–150 ezer forintot is zsebre tehetnek az igénylők a kölcsönért cserébe, ha sietnek. Az eredetileg év végén lejáró igénylési határidő alapján erre minden ok meglenne, csakhogy a kormány már bejelentette a hosszabbítást 2023-ra. Erről azonban azóta sem született jogszabály – írja a Bank360.hu.
Nem csak a péksüteményen takarékoskodik a közétkeztetési intézmény, bizonytalan ideig az elektromos hálózat túlterheltsége miatt sütőben sült ételeket sem készítenek. Kalocsán az összes önkormányzati intézménynek spórolási tervet kellett készítenie a durván elszálló energiaárak miatt.
Napi szinten százmillió euró veszteséget szenved el az Uniper, a német államra várnak, hogy vegye meg a céget.
A Budapest Airportot 10 millió forintra bírságolták a túl nagy éjszakai forgalomért, a földi kiszolgáló céget 5 millióra, amiért egy gép utasai éjjel egytől reggel hatig vártak a csomagjaikra.
Három éttermet nyitottak meg, egyelőre még csak házhozszállítással működnek.
Bármelyik Aldiba vissza lehet vinni a terméket, visszatérítik az árát.
A Pipipont nem bírt el a megemelkedett energia- és nyersanyagárakkal.
Pécs és Debrecen után Nagykanizsa is úgy döntött, hogy nem adja a vízszolgáltatást az államnak.
A balassagyarmati felnőtt focicsapat visszalépett a bajnokságtól. A polgármester szerint jövőre talán a megyei I. osztályban indulhatnak.
Az elmúlt hónapok eseményei, a dinamikusan növekvő infláció és a vissza-visszatérő pandémiás helyzet bizonytalanná tette a vállalkozások jövőjét, ezzel együtt pedig arra késztette őket, hogy biztos működésükért – ha lehet – most még inkább mindent megtegyenek. A vásárlói elvárások, a fogyasztói szokások pedig egyre-másra a technológiai innovációk irányába húzzák a cégeket, így az elektronikus fizetés ma már nemcsak elvárás, hanem alapszolgáltatásnak számít a vásárlók körében.
A németek lemaradtak, de kérdés, hogy a Nokia sorsára jutnak, vagy be tudják hozni a lemaradást.
A német ThyssenKrupp új gépei és gyártósorai 2025-re állnak teljesen üzembe.
Somlai Bálint tovább hasít.