Harmadannyi utasa volt a Budapest Airportnak tavaly, mint a járvány előtti utolsó évben
Sikerült javítania a 2020-as utasszámán a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérnek, de 2019-hez képest még mindig nagy a lemaradás.
Sikerült javítania a 2020-as utasszámán a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérnek, de 2019-hez képest még mindig nagy a lemaradás.
A piaci szereplők jelenléte a felnőttoktatásban hiánypótló és katalizáló is egyszerre: a Bosch Rexroth képzési programjaiban nemcsak technológiai oktatás, de termékképzés is szerepel. Tapasztalataik szerint a kis- és középvállalkozások szektorában még mindig homályos a szereplők számára, mi is az Ipar 4.0, ki és hogyan profitálhat ebből, és mikor kell belekezdeni a fejlesztésbe. Oktatásaikkal, szemléletformáló programjaikkal ezekre válaszolnak, valamint az e köré felépült tévhiteket is szeretnék eloszlatni. A Bosch Rexroth képzési programjairól Heszegi-Bogár Mariann marketing-, kommunikációs és oktatási vezetővel beszélgettünk.
A sertéspestis olaszországi megjelenése az egész európai piacon újabb árzuhanást hozhat.
Alig két éve annak, hogy ugyanott dolgozunk, ahol a magánéletünket éljük: az otthonunkban. A pandémia óta a munka és a magánélet határa elmosódott, és az eddig jól megszokott rutinunk is felborult. Az otthonunk már nemcsak a család, hanem a munkahely kiszolgálója is, ezzel pedig menthetetlenül új korszak köszöntött ránk, a „mindig online” korszaka. De vajon visszaáll valaha a régi rend, vagy már soha többet nem lesz 9-től 5-ig munkaidőnk? A válasz a mi kezünkben van: tegyünk érte!
A beruházó ígérete szerint ez kiválthatja a nyaranta a környéket ellepő turistabuszokat.
António Horta-Osório elnök tavaly megnézte a wimbledoni teniszdöntőket, és ezzel megszegte a karanténszabályokat. A belső vizsgálat nyomán azonnal távozott, a bank már ki is nevezte ideiglenes utódát.
Szigorít a jegybank.
A cégek, vállalkozások egyértelműen egyre inkább a felhőbe költöznek, ez a mondat szinte már senkinek nem okoz meglepetést. Ritkán gondolunk azonban bele, hogy végül is hogyan kapcsolódhatnak céges dolgaink a felhőhöz, és úgy általában az internethez, főleg nagyobb vállalatoknál, ahol szigorú biztonsági szabályok, sok rétegű rendszerek és sokszor méregdrága, de mára elavult hardveres infrastruktúrával kiépített saját, belső hálózat is van. Szerencsére mostanra van olyan megoldás, amivel úgy modernizálhatunk, hogy nem kell mindent a nulláról kezdeni, sőt, a meglévő hardvereket, kiépült kapcsolatokat is lehet használni: ez az SD-WAN, az internet és a magánhálózatok előnyeit egyesítő szoftveres hálózati megoldás.
Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy az informatikai felhő egyetlen fogalom, pedig valójában ma már széles skálán mozognak a megoldások, és több (egymást átfedő) kategória is létezik, ráadásul nem mindenkinek ugyanaz a választás lesz jó. Cserébe, a bőség zavarán túl, mára kezd körvonalazódni, hogy van olyan verzió, ami a legtöbb cégnek jó lesz, ez pedig a hibrid felhő, minden más megoldás előnyével – és összességében elég kevés hátránnyal.
A Ferencváros–Soroksár szakasz felújítását konzorciumi partnerként elnyerő V-Híd alvállalkozóként a felcsúti mágnás több cégét is bevonja, és munkát ad Mészáros János Híd-Támjának is.
Túl sok feladata van a bankholdingnál – ezzel indokolta.
A világjárvány során átrendeződött szokásaink rávilágítottak, hogy a technológiai megoldásokból a nagyvállalatok, de a kisvállalkozások is csak profitálhatnak.
Eltűnik a Lukoil márka Magyarországról, a Mol kimondottan azért vette meg a hálózatot, hogy a kutak egy részét elcserélhesse a lengyel Orlennel az ottani Lotos-kutakra. Az Orlen át fogja brandelni a Magyarországon megszerzett Lukoil- és Mol-kutakat, míg a Mol átbrandeli, amit megtart, és azokat is, amiket Lengyelországban szerez. Ha az uniós versenyhivatal rábólint a regionális szintű tranzakciókra, a Molnak közel 2400 kútja lesz tíz országban.
Pedro Vargas Santos David politikus apja azonos platformon van Orbán Viktorral, a miniszterelnök pár éve ki is tüntette. A fiú pedig, úgy tűnik, jól hasznosítja a család kapcsolati tőkéjét magyarországi terjeszkedéséhez.
A Mol bejelentette, hogy átveszi a magyarországi Lukoil kutakat és a megállapodást írt alá a Grupa Lotos SA-val és a PKN Orlennel is, amelynek értelmében a magyar cég 417 töltőállomást vásárol Lengyelországban.
Főleg az élelmiszeripar jó teljesítményének köszönhető, hogy az ipari termelés akkor is nőtt, amikor a járműgyártás hatalmasat zuhant és az elektronikai ipar is visszaesett.
"A közös felelősségvállalás jegyében."
Együtt a nagy agrárcsapat.
Az IKEA csökkentette az oltatlanoknak járó pénzt, és sok más cég is így tett Nagy-Britanniában, ahol komoly gondot okoz a munkaerőhiány. A karantén elszámolása világméretű probléma, amely egyelőre nem enyhül – derül ki a BBC összeállításából.