szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog egy lengyel kampányt mutat be olvasóinak. A kezdeményezés célja felhívni a fiatalok figyelmét az 1944-es varsói felkelés tragédiájára.

A San Markos nevű reklámügynökség arra gondolt, nem lenne szerencsés a hagyományos reklám, mert az a cél, hogy a fiatalok jobban átéljék, milyen volt 1944-ben élni.  A szervezők ezért elindítottak egy Facebookon futó, 1944-ben játszódó online realityt - írja a szerző. Regisztráltak két, 1944-ben élő fiatalt (Sosna és Kostek), akik 63 napon keresztül folyamatosan beszámoltak, éppen mi történik velük - olvasható a Szívlapát blogon. Ahogy ez manapság szokás, képeket, zenéket, videókat osztottak meg a közösséggel, amelyből kiderült, hogyan élik át a felkelés eseményeit. A szerző szerint Sosna és Kostek rövid idő alatt több mint háromezer barátot gyűjtott, akik folyamatosan követték a két fiatal 1944-es életét - írja bejegyzésében.  A kampány az Epica 2009-es reklámversenyen a "média innováció" kategóriát nyerte meg - olvasható a blogon. Ha kíváncsi a videóra, amelyen Sosna és Kostek elmeséli, ők hogyan élték meg a varsói felkelést, kattintson!
A tetején landolt egy Delta-gép a torontói Pearson repülőtéren – videón az oltás

A tetején landolt egy Delta-gép a torontói Pearson repülőtéren – videón az oltás

Újabb 700 millió dollárt fektet be a Microsoft Lengyelországban

Újabb 700 millió dollárt fektet be a Microsoft Lengyelországban

Viszlát gyros és kürtős kalács: a főváros betiltotta a sütést az aluljárókban

Viszlát gyros és kürtős kalács: a főváros betiltotta a sütést az aluljárókban

Szárnyra kapott a hír, hogy durván szigorítanak a Windowson – mi az igazság?

Szárnyra kapott a hír, hogy durván szigorítanak a Windowson – mi az igazság?