szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog egy lengyel kampányt mutat be olvasóinak. A kezdeményezés célja felhívni a fiatalok figyelmét az 1944-es varsói felkelés tragédiájára.

A San Markos nevű reklámügynökség arra gondolt, nem lenne szerencsés a hagyományos reklám, mert az a cél, hogy a fiatalok jobban átéljék, milyen volt 1944-ben élni.  A szervezők ezért elindítottak egy Facebookon futó, 1944-ben játszódó online realityt - írja a szerző. Regisztráltak két, 1944-ben élő fiatalt (Sosna és Kostek), akik 63 napon keresztül folyamatosan beszámoltak, éppen mi történik velük - olvasható a Szívlapát blogon. Ahogy ez manapság szokás, képeket, zenéket, videókat osztottak meg a közösséggel, amelyből kiderült, hogyan élik át a felkelés eseményeit. A szerző szerint Sosna és Kostek rövid idő alatt több mint háromezer barátot gyűjtott, akik folyamatosan követték a két fiatal 1944-es életét - írja bejegyzésében.  A kampány az Epica 2009-es reklámversenyen a "média innováció" kategóriát nyerte meg - olvasható a blogon. Ha kíváncsi a videóra, amelyen Sosna és Kostek elmeséli, ők hogyan élték meg a varsói felkelést, kattintson!
Justin Baldoni 400 millió dolláros kártérítéssel vágott vissza az őt abúzussal vádoló Blake Livelynak  

Justin Baldoni 400 millió dolláros kártérítéssel vágott vissza az őt abúzussal vádoló Blake Livelynak  

Kilőtt a Duolingón a mandarinul tanulók száma a TikTok betiltási határideje miatt

Kilőtt a Duolingón a mandarinul tanulók száma a TikTok betiltási határideje miatt

Kórházban ápolnak egy tolatásvezetőt, aki segített oltani az égő mozdonyt a Keletinél

Kórházban ápolnak egy tolatásvezetőt, aki segített oltani az égő mozdonyt a Keletinél

Elhunyt a skót futball-legenda, Denis Law

Elhunyt a skót futball-legenda, Denis Law