szerző:
hvg.hu

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

A blogger szerint a reklámnak van íve, van mondanivalója, jók a képek és vágások, és a zene is tökéletesen passzol az egészhez. A sztori elgondolkodtat, pedig nincs benne vérfürdő, zokogó ember. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megtekintheti.
hvg.hu Napi merítés

Kreatív reklámötlet sörnyitóval

Ön szerint milyen egy jó reklám? Humoros? Érdekes? Elgondolkodtató? De talán az a legjobb, ha valami hasznunk származik a reklámból - írja az Addict blog szerzője.

hvg.hu Napi merítés

Vérfürdővel kampányolnak az ittas vezetés ellen Dániában

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az ijesztgetésre esküsznek. Olyat azonban ritkán látni, ahol mindkét megközelítés az üzenet szolgálatában áll. Dániában ilyen kampányfilmet készítettek az ittas vezetés ellen.

hvg.hu Napi merítés

Reklám a mocskos kezek ellen

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.

Nincs még 19 és van egy jó ötlete? Akkor ezt feltétlenül olvassa el

Nincs még 19 és van egy jó ötlete? Akkor ezt feltétlenül olvassa el

Ismét emelkedett a Hagibis tájfun halálos áldozatainak száma

Ismét emelkedett a Hagibis tájfun halálos áldozatainak száma

Novembertől jön az ország ötödik legnagyobb pénzintézete

Novembertől jön az ország ötödik legnagyobb pénzintézete

Ez már a jövő: egy robotot majdnem teljesen beborítottak mesterséges bőrrel

Ez már a jövő: egy robotot majdnem teljesen beborítottak mesterséges bőrrel

Megbírságolták a Coca-Colát a meleg párokat szerepeltető reklámja miatt

Megbírságolták a Coca-Colát a meleg párokat szerepeltető reklámja miatt

Itt a Porsche olcsóbb és gyengébb villanyautója, ami még így is 530+ lóerős

Itt a Porsche olcsóbb és gyengébb villanyautója, ami még így is 530+ lóerős