szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

A blogger szerint a reklámnak van íve, van mondanivalója, jók a képek és vágások, és a zene is tökéletesen passzol az egészhez. A sztori elgondolkodtat, pedig nincs benne vérfürdő, zokogó ember. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megtekintheti.
hvg.hu Napi merítés

Kreatív reklámötlet sörnyitóval

Ön szerint milyen egy jó reklám? Humoros? Érdekes? Elgondolkodtató? De talán az a legjobb, ha valami hasznunk származik a reklámból - írja az Addict blog szerzője.

hvg.hu Napi merítés

Vérfürdővel kampányolnak az ittas vezetés ellen Dániában

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az ijesztgetésre esküsznek. Olyat azonban ritkán látni, ahol mindkét megközelítés az üzenet szolgálatában áll. Dániában ilyen kampányfilmet készítettek az ittas vezetés ellen.

hvg.hu Napi merítés

Reklám a mocskos kezek ellen

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.

Lassan, de csökken a koronavírus koncentrációja a szennyvízben

Lassan, de csökken a koronavírus koncentrációja a szennyvízben

Oroszország kilép a Nemzetközi Űrállomás-projektből

Oroszország kilép a Nemzetközi Űrállomás-projektből

Ez történt: A Pfizer első embere elmondta, hogy egy harmadik oltásra is szükség lehet

Ez történt: A Pfizer első embere elmondta, hogy egy harmadik oltásra is szükség lehet