A Direkt Marketing terén sem áll le a fejlődés, folyamatosan új, innovatív eszközök jelennek meg az ügyfelek minél eredményesebb megszólítása érdekében.
A módszer előnyei vitathatatlanok, vannak azonban hátrányai is, mindenekelőtt az adatbázisok bizonytalansága. Ha valaki a direkt marketinghez fordul, elengedhetetlen a naprakész, pontos adatbázisok használata, ellenkező esetben a pontatlan adatok használata sikertelen kampányt eredményez. Éppen ezért nem csak az fontos hogyan szólítsuk meg a potenciális ügyfeleinket, hanem az is lényeges, hogy a jogi szabályozásokat betartva, úgy szólítsuk meg, hogy a reklám elérje célját.
A téma aktualitása miatt az Mfor.hu következő, XI. Marketing konferenciája is a Direkt Marketing gyakorlati kérdéseit veszi górcső alá. Az esemény „Direkt Marketing: Fókuszban az adat” címmel kerül megrendezésre 2012. június 12-én (kedd), a Danubius Hotel Gellértben, Budapesten.
A tartalomból:
- A direkt marketing, múltja, jelene és jövője
- Adatbázisok építése, frissítése, targetálása, karbantartása
- Adatbázisok elérése kívülről
- Lehetőségek a telemarketingben
- A direkt marketingre vonatkozó jogi szabályok
- Az eljáró Hatóságok gyakorlata
A konferencián a HVG Kiadó Zrt. meghívottjai, olvasói, ügyfelei és partnerei 15% kedvezménnyel vehetnek részt, ami kizárólag az alábbi oldalon érvényesíthető: http://konferenciak.mfor.hu/regisztracio/hvg/73.html
Az eseményről bővebben a rendezvény aloldaláról (http://konferenciak.mfor.hu/73.html) tájékozódhat, a konferencia egyedi meghívóját az alábbi oldalon tekintheti meg: http://konferenciak.mfor.hu/dm/mark11/mail-hvg.html