Összeállításunkban az elmúlt évek legszexibb fehérnemű reklámjait gyűjtöttük össze, természetesen szubjektív előzetes válogatást végezve, majd célcsoporton tesztelve, hogy olvasóink elé már tényleg csak a legjobbak kerüljenek. Egyik kedvencünk a Guess melltartó és bugyi hirdetése, amely jól illeszkedik a cég hagyományos fekete-fehér, klasszikus értékeket felmutató kampányaihoz. A film alatt Nina Simone csodás rekedtes hangja kelti a hangulatot, a rendező Yu Tsai, szerintünk jó munkát végzett. A reklámban efltűnő medell May Gil.
A bensőséges hangvételű reklámfilmet sok cég kedveli, hasonló stílusú az ugandai Nalumansi cégnek tulajdonított egy perces hirdetés. A neten rákeresve ugyan magát a vállalatot nem találtuk meg, de a videó ettől még igen kellemes, különösen, hogy a főszereplő hölgy végre nem egy botsáskához hasonlít, még mintha egy kis pocit is észrevettünk volna, amikor harmadszorra néztük végig a videót.
Az Agent Provocateur nem tartozik az intimitásra utazó fehérneműgyártók közé, hirdetéseik a cég nevéhez is méltón inkább provokatívak, mint kedvesek. A Kylie Minogue főszereplésével készült, számos országban betiltott, mára szinte klasszikussá vált videó azonban, az egyértelműen tettenérhető agresszió ellenére, valószínűleg egyetlen férfit (és nőt) sem félemlít meg.
Elle Macpherson ausztrál modell miután visszavonult a kifutókról, sok kollégájához hasonlóan bugyi és melltartó tervezésre adta a fejét. Kollekciói világszerte rendkívül népszerűek, ami a minden esetben újító kampányoknak köszönhető. A brit botrányfotóssal, Rankinnal közösen készített filmjeit és fotóit több helyen betiltották, pedig ha a hatóságok tudták volna... A Boudoir kollekció reklámfilmje talán még a korábbiaknál is kreatívabb, hatása szinte szó szerint lélegzetelállító. Csak azt az álarcot nem értjük a végén, de azt is hajlandóak vagyunk elfelejteni az élmény kedvéért.
És akkor a végére egy régi kedvencünk, a H&M tavaly karácsonyi hirdetése Emmanuelle Béart francia színésznővel a főszerepben. Ahogy ezt már korábban is kifejtettük, valószínű, hogy a film alapötletét a Macpherson-Rankin hirdetésből „nézték ki”, de mindez nem csökkenti a 44 éves Béart testének és személyiségének vonzerejét. Svédországban a filmet pornográfnak találták.