Alaposan körbefotóztuk a Google lézeres-kamerás autóját
Mutatjuk, hogy pontosan milyen autót használ a keresőóriás az utcaképek fotózásához.
Mutatjuk, hogy pontosan milyen autót használ a keresőóriás az utcaképek fotózásához.
Buszsávban legálisan haladva és fjordok mentén kanyarogva egyaránt nyúztuk a 408 lóerős és teljesen hangtalan EQC-t. Ott, ahol a villanyautók olyan gyakoriak, mint Monacóban a luxusautók. Vagy nálunk az olcsó Suzukik.
Miközben nálunk még mindig ritkák a tisztán elektromos meghajtású autók, akad olyan hely is, ahol már szinte mindent elárasztanak.
Ezen a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyen egy igen ritka, csak vízpárát kipöfögő autó parkolt.
Egy ilyen hajó mellett szinte teljesen eltörpül egy autóbusz. Vagy akár egy komplett lakótelep.
A BMW X2 M35i több tekintetben is új fejezetet nyit az autógyár történelmében, és bár SUV-jellegű formatervvel bír, a gyakorlatban nem sok választja el egy valódi kompakt sportautótól.
Ez az újfajta töltő hétszer nagyobb teljesítményű, mint az egyelőre még mindig nem túl gyakori villámtöltők. És hamarosan hazánkban is elérhető lesz.
A török gyártmányú hatalmas páncélozott négykerekű nehezebb, mint 7 normál személyautó.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
Bár nem divatterepjáró, a Raptor abszolút kimaxolja a menőségfaktort. A kőkemény igénybevételre méretezett pickup Marokkóban bizonyította, hogy mély homokban, sziklás terepen és aszfalton is képes helytállni.
Két olyan apró készüléket fogtunk vallatóra, amelyek okos arcápolást ígérnek – jelentsen ez bármit –, és mivel nagyon kicsik, akár az edzőterembe is magunkkal tudjuk vinni őket. A kérdés már csak az: vannak olyan okosak, mint amit az áruk indokol?
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!
2019-ben nincs ennél jobban felszerelt, magasabb árú Lada. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az extrákkal telepakolt, modern külsejű, és a korábbinál tisztább üzeművé tett Vesta Cross SW.
A szakadó esővel átáztatott, fagyosan hideg szombat után ma végre előkerülhettek a Hankook slick versenygumijai.
Felkerestük a Német Túraautó Bajnokság 2019-es szezonjának nyitóhétvégéjét. Vázoljuk, hogy milyen mostantól a V8-as motorokkal szakító és 1987 után újból felturbózott sorozat - szinte csak a Hankook gumi maradt változatlan.
Közel másfél évtized után visszatért Európába a Toyota nagy szedánja, amelyből egyetlen hibrid változat kapható nálunk. Az első találkozás során rögtön megtettünk vele néhány száz kilométert és jövünk a tapasztalatokkal.
Mutatjuk, hogy hol és hogyan szerelik a magyar pilóta Hyundai versenyautóját, és azt is, hogy hol fogadja vendégeit Norbi.
A rengeteg próbajátékot követően hamarosan elkészülő játék hagyományos táblás és online verzióban is elérhető lesz.
A budapesti helyszínen az amerikai gyártó aktuálisan kapható mindhárom típusa megtekinthető, kipróbálható. És 10-12 hét várakozás után akár át is vehető.
A mindent elárasztó hibridek és villanyautók korában politikailag abszolút nem korrekt egy biturbó W12-es motorral szerelt, hegyomlásnyi kabrióval közlekedni. De vannak olyanok, akik a nyitott tetős arisztokrata életérzésért cserébe simán bevállalják a polgárpukkasztást is.