Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az egyik közvélemény-kutató cég többek között arra volt kíváncsi, melyik gyártó telefonját használják legszívesebben az amerikai tizenévesek. Az eredmény meggyőzően egyértelmű.
Soha nem volt kétséges az Apple és iPhone-jai népszerűsége az Egyesült Államokban, és egy újabb felmérés csak megerősítette ezt. A Piper Sandler az USA 48 államát átfogóan 9800 tinédzser (átlagéletkoruk 15,8 év) bevonásával készített felmérést többféle témára kihegyezve. Az okostelefonok is szóba kerültek, és mint az eredményből kiderült, az Apple-telefon új rekordokat ért el ennél a korosztálynál.
Kiderült, hogy a megkérdezett tizenévesek nagy többségének, 86 százalékuknak iPhone-ja van, és 89 százalékuk nyilatkozta azt, hogy a következő okostelefonja mindenképpen Apple-márkájú lesz. Mindkét érték mindenkori felmérési csúcs, hangsúlyozza a Piper Sandler, hozzátéve, hogy amennyiben ugyanez a tendencia fennmarad, akkor a következő 12 hónapban akár a 90 százalékot is elérheti azok aránya, akik iPhone-t vásárolnának maguknak.
A szóban forgó generáció, amely évente hozzávetőlegesen 830 milliárd dollárral járul hozzá az amerikai kiskereskedelmi értékesítéshez, egy mindenképpen befolyásos fogyasztói csoportot képvisel – állítja Erinn Murphy, a Piper Sandler vezető kutatóelemzője, hozzátéve, hogy a pénztárca mérete és tartalmának felosztása bíztató lehet a kategória számára, és persze igencsak jó hír az Apple-nek.
[A múlt héten bejelentett új iPhone-ok képességeiről itt olvashat, a készülékek magyarországi árait pedig itt találja.]
Néhány további érdekes adat a felmérésből. A napi videózás 34 százaléka a Netflixet illeti, ezután a YouTube következik. A tizenéves lányok 84 százaléka az influenszerekre támaszkodik, ha kozmetikai márkát választ. Az amerikai tinik első számú online vásárlási forrása továbbra is az Amazon. A tinédzserek heti 12 órát töltenek a közösségi médiában. A TikTok a második legnépszerűbb közösségi médiaplatform, megelőzve az Instagramot, de lemaradva a Snapchat mögött.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.