A beérkező válaszok szerint a többség – ahogy ez sejthető volt – valóban neten keresztül telefonál, azonban még így is van közel ugyanannyi fiatal (46%), akik inkább a hagyományos hívást preferálják. A kommunikációs szokások egyre inkább a karaktereknek kedveznek: a fiatalok 72 százaléka az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben.
A 20-29 évesek 68 százaléka fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70 százaléka vallja, hogy az előfizetői hűség családban marad – mutat rá a Telekom felmérése.
A korosztály tagjai mobilinternet-előfizetésüket leginkább telefonon használják, azonban nem ritka az olyan készülékek iránt mutatott érdeklődés sem, mint az okosóra (66%), vagy a laptop (42%).
A Telekom állítja, a válaszokat feldolgozva tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján pénteken kétféle Kraft ajánlatopcióval áll elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a felhasználókra bízva.
A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500 MB-ostól a 85 GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal.
A szolgáltató pénteken, Instagram-csatornáján teszi majd elérhetővé a két opció közti szavazást.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.