A Telekom kikérdezett egymillió 20-29 évest – két új díjcsomag ötlete is felmerült

Összesen közel egymillió, a 20-29 éves korosztályba tartozó fiatal bevonásával állította össze legújabb ajánlatát a Magyar Telekom az Instagram Story funkciójának segítségével. A vállalat által feltett kérdések a korcsoportra jellemző telekommunikációs szokásokat vizsgálták, a válaszok pedig kérdésenként olykor tízezres nagyságrendben érkeztek. Így állt össze egy új tarifa.

  • hvg.hu hvg.hu
A Telekom kikérdezett egymillió 20-29 évest – két új díjcsomag ötlete is felmerült

A beérkező válaszok szerint a többség – ahogy ez sejthető volt – valóban neten keresztül telefonál, azonban még így is van közel ugyanannyi fiatal (46%), akik inkább a hagyományos hívást preferálják. A kommunikációs szokások egyre inkább a karaktereknek kedveznek: a fiatalok 72 százaléka az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben.

A 20-29 évesek 68 százaléka fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70 százaléka vallja, hogy az előfizetői hűség családban marad – mutat rá a Telekom felmérése.

A korosztály tagjai mobilinternet-előfizetésüket leginkább telefonon használják, azonban nem ritka az olyan készülékek iránt mutatott érdeklődés sem, mint az okosóra (66%), vagy a laptop (42%).

A Telekom állítja, a válaszokat feldolgozva tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján pénteken kétféle Kraft ajánlatopcióval áll elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a felhasználókra bízva.

A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500 MB-ostól a 85 GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal.

A szolgáltató pénteken, Instagram-csatornáján teszi majd elérhetővé a két opció közti szavazást.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.