Ha azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, akkor nagyot téved
 

Ha azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, akkor nagyot téved

Nem újdonság, hogy az elmúlt 10-15 évben a technológiai fejlődés szinte egyetlen iparágat sem hagyott érintetlenül. De mi a helyzet az olyan magas emberi kreativitást igénylő bonyolult folyamatokkal, mint a marketing? Aki azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, az nagyot téved. Már ma is gépek adják el. Helyszíni beszámoló a 2018-as San Diegó-i Growth Hacking konferenciáról.

Dr. Kádas Péter Dr. Kádas Péter





Elgondolkodtató videó: mindenki mindig ugyanazt teszi ki Instagramra?
 

Elgondolkodtató videó: mindenki mindig ugyanazt teszi ki Instagramra?

Némi kreativitással valóban tetszetős képeket lehet készíteni az Instagramon, csakhogy egy most megjelent videó ennek éppen az ellenkezőjét sugallja: a felhasználók jelentős része lényegében másokat utánozva igyekszik még több lájkra szert tenni, ahelyett, hogy saját fantáziájára támaszkodna.

hvg.hu hvg.hu












A Huawei állítja: a magyarok felének az okostelefon segít megtalálni az igazit
 

A Huawei állítja: a magyarok felének az okostelefon segít megtalálni az igazit

A magyarok több mint fele fontos eszköznek tartja az udvarlás során az okostelefont, 62 százalékuk szerint pedig a párkapcsolat építésében is jelentős szerepe van a mobilunknak – derül ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban végzett kutatásából. A felmérés szerint a magyarok negyede használja flörtölésre az okostelefonját, amely azonban olykor veszekedés forrása is lehet: a válaszadók 42 százaléka vitatkozott már a párjával azért, mert az túl sokat használta a mobilját. A kutatásból az is kiderült, hogy a magyarok túlnyomó többsége őszinte a szerelmével: mindössze a megkérdezettek 11 százalékának van olyan tartalom a mobilján, amelyet soha nem mutatna meg a párjának.

hvg.hu hvg.hu