szerző:

Az állami cég 110 millió forintot a Modern Media Group lapjainál költött el nukleáris energiát népszerűsítő hirdetési kampányában. Miközben a 888 és a Lokál.hu nézettségéről nincs hiteles adat, feltűnő, hogy az utóbbinál csaknem hatszor annyit költött az MVM, mint például az Indexnél.

Több mint 110 millió forintot költött hirdetésekre a Modern Media Group (MMG) érdekeltségébe tartozó lapoknál a Magyar Villamos Művek Zrt. A nukleáris energiát népszerűsítő kampányra összesen 380 millió forintot költött az állami vállalat.

Az összegből 34 millió forint jutott a Habony Árpád érdekeltségébe tartozó cikk 888 című termékének, miközben a nézettségi listákon előkelő helyen szereplő Indexnél 6 millió forintért vásároltak hirdetést. A Lokál.hu-nál 30 millióért vett reklámhelyet az MVM – hangzott el az RTL Klub Híradójában.

Érdekesség, hogy a két híroldal látogatottságáról semmilyen hitelt érdemlő adat nem érhető el. Az MMG a Híradóval csak annyit közölt, hogy az érdekeltségébe tartozó Lokál című, ingyenes nyomtatott lap több mint 500 ezer háztartáshoz jut el.

Mint arról beszámoltunk, a 888 korábbi állami hirdetései egy csapásra eltűntek a múlt héten, miután a híroldal kínos helyzetbe hozta magát egy Tóbiás József feleségéről szóló írással. A Rába Tímea archív aktfotóival illusztrált cikkben "maszturbációs segédeszköznek" nevezték az MSZP-elnök feleségét, és a házaspár tizenéves lányát is belekeverték a sztoriba. Miután az írástól több fideszes politikus is elhatárolódott, G. Fodor Gábor főszerkesztő elnézést kért.