szerző:

Európában elsőként a magyar piacra lép be a világ harmadik legnagyobb pizzériahálózata, az amerikai Little Caesars.

A világ harmadik legnagyobb pizzérialánca, a Little Caesars első európai egységeit Magyarországon és Lengyelországban nyitja meg. Az 1959-ben az Egyesült Államokban családi étteremként indult hálózat ezen a két piacon kezdi meg európai expanzióját, itt alakítanak ki zászlóshajó egységeket – írja a frachising.hu. Már megkezdték a franchise-partnerek toborzását.

A márka jelen van az USA összes államában és világszerte további 20 országban. A hálózat – melynek egységei 90 százalékban franchise rendszerben üzemelnek – hazai, azaz amerikai piacán sorban kilencszer választották meg az amerikai gyorsétteremláncok között a legjobb ár-érték arányt kínáló hálózatnak.

©

Egy átlagos Little Caesars pizzéria helyigénye 90-130 négyzetméter, de a koncepció akár 65 négyzetméteren is adaptálható. A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek az egyszeri franchise díj – ez 20 ezer dollár az első, míg 15 ezer dollár minden további étterem nyitásakor. E mellett a a forgalom 6 százalékát kitevő royalty díjat kell fizetni.

A Little Caesars kész részt venni a magyar piacon már működő helyi pizzériáknak vagy más éttermeknek a márkasztenderdeknek megfelelő átalakításában is.