szerző:
hvg.hu

A rántottától az áramfogyasztáson keresztül az olvasnivalóig az élet egyre több területén megkerülhetetlen a leköszönő felcsúti polgármester.

Nem is gondolnák sokan, milyen könnyen találkozhatnak olyan termékekkel, amelyeket a Mészáros Lőrinchez köthető cégbirodalom kínál – olvasható az e heti HVG-ben. A Mátrai Erőmű az ország második legfontosabb energiaforrása a paksi erőmű után, a Hunguest Hotels szállodáiban 1,4 millió vendégéjszakát töltöttek el tavaly, a Balatontourist kempingjeiben pedig 655 ezret. A Vivienvíz évi 6 millió másfél literes ásványvizet palackoz, az MKB Bank 190 ezer ügyféllel áll kapcsolatban. A Mediaworks vidéki lapjai pedig a választópolgárok 43 százalékához eljutnak.

De elindul Mészáros saját sportszermárkája is – az egykor Felcsúton is focizó Szélesi Zoltán feleségével közösen viszik a céget –, a 2rule nevet már levédették, ahogy a piros-feketében vagy piros-fehér-zöldben repülő turulos logót is. De a Mészáros-birodalomhoz került két tokaji borászat, a leköszönő felcsúti polgármester gyerekei pedig ajtó- és ablakgyártót vettek.

Aki pedig csak enni szeretne, az is találkozhat Mészárosék termékeivel: az Újházi Tyúk Kft. 200 ezer tyúkja az ország minden egyes lakosát évente átlagosan hat tojással ajándékozza meg.

Részletek a HVG hetilapban.

©

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!