Az 5-ös BMW uralja Európát
A Mercedes E-osztály és az A6-os Audi eladásai meg sem közelítik az 5-ös sorozatú BMW-jét.
A Mercedes E-osztály és az A6-os Audi eladásai meg sem közelítik az 5-ös sorozatú BMW-jét.
Norris hátulról száguldott bele Piastriba, és kiesett, az ausztrál így tovább növelte az előnyét a pontversenyben.
A magyar autósok drágán megfizethetik az izraeli-iráni konfliktus árát.
A teljes Ferrari-pódium végül nem jött össze.
Az elektromos autózás fejlődésével ma már nem számít különlegességnek az elektromos áruszállítók használata. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy miért nem helytállóak a villanyhajtású járművekkel kapcsolatos fenntartások – már ebben a szegmensben sem.
Több kilométeres a torlódás Budapest felé Székesfehérvárnál.
Az SUV-k ma már annyira sokfélék, hogy az ellenük vagy mellettük szóló előítéletek aligha általános érvényűek. Adhatók viszont praktikus vásárlási tanácsok.
Nehezen viselte, hogy idő előtt vége lett a versenyének.
Több évtizedes veterán járgányok, kanyarvadász benzinpusztító élményautók és hangtalan szuperpíszí elektromos kocsik egyaránt szép számmal felbukkantak a Balaton Park Circuiten – mutatjuk őket.
Terelés, sebességkorlátozás, terelés, sebességkorlátozás. Mostantól nem ez lesz a mantrája az M7-esen közlekedőknek.
Kevesebb mint 20 percig parkolt. A zenész-műsorvezető továbbra is várja a pénz visszatérítését és a bocsánatkérést.
Amikor előállították, megharapta az egyik rendőrt.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
A külső változások alig észrevehetők.
Nemrégiben merült fel, hogy hozzányúlnának a jelenlegi rendszerhez.
Idén május 13–16. között rendezik meg az Ipar Napjai Nemzetközi ipari szakkiállítás mellett az Automotive Hungary Nemzetközi járműipari beszállítói szakkiállítást a Hungexpo-n. A pavilon csaknem 80 százaléka már foglalt, így mindenki, aki kilátogat az eseményre számos újdonságra és érdekességre számíthat. Baranyai Gergő kiállításigazgatóval beszélgettünk.
Sokak számára érthetetlen, hogy egy-egy felújított szakasznak miért estek neki újra és újra.
A plug-in hibrid hajtásláncú BYD Sealion 8 kevesebb mint 5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Megbánta, amit tett, azt mondta később.