A nap videója: nem sokon múlt az életveszélyes frontális baleset Párkánynál
Ezúttal nem is egy, hanem több autó is beláthatatlan helyen kezdett előzésbe.
Ezúttal nem is egy, hanem több autó is beláthatatlan helyen kezdett előzésbe.
E-autókat is gyártani fog a cég. A katonás dizájn azért megmarad.
A nagyvárosok többsége szenved a túlzott autóforgalomtól, újabb és újabb ötletes megoldások születnek egyéni közlekedőeszközként, még ha a koncepció jellemzően hasonló.
„Parancsnok úrnak jelentem, az úgy történt.”
A német gyártó népszerű modelljének a külsője, az utastere és a motorkínálata is változik.
Mondhatni, hogy kissé értelmetlen mutatvány, de látványos, ahogyan kaszabolja a bambuszokat a BMW M2 Competition.
A szomszédban gyártott elektromos hiperautónak most elkészült egy limitált szériás új kiadása.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
A McLaren sofőrje megállt a kocsival a kocsisor végén, a pickup sofőrje viszont későn reagáltt a dolgokra.
A meghibásodás az idén július 5. előtt gyártott autóknál fordulhat elő.
Három nap alatt a másodikat gázolták el az A1-es autópályán. Közben Tusnádfürdőn négy napon belül két medvét lőttek ki.
Ez az úttörőnek ígérkezett német sportkocsi spanyol megrendelésre készült, de végül sohasem került sorozatgyártásba.
Nem is világos, eddig miért nem kínált egyetlen gyártó sem kompakt, városi szabadidő-autó méretben e-autót. Pedig két dolog divatos manapság igazán az autóiparban: az SUV és az elektromosság.
Beregsuránynál akarta elhagyni az országot az ukrán járművezető.
Megdöbbentő videót tett közzé a rendőrség, egy magyar dizájner pedig újraálmodta a jó öreg Simsont. Ezek történtek a héten.
Hiába idős egy autó, attól függetlenül ugyanúgy le kell zárni, mint egy újat. Ha nem, akkor bottal üthetjük a nyomát.
Évtizedekkel ezelőtt körülbelül ilyen volt egy átlagos magyar család álomautója, amibe még a csomagok és esetleg a kutya is befért.
Hat óra alatt 147 gyorshajtót kaptak el a budapesti szupertraffipaxozáson.