
Az új Zoe hatótávolsága mintegy 20 százalékkal nőtt, ami azt jelenti, hogy egy feltöltéssel mintegy 390 kilométert lehet megtenni vele, legalábbis a WLTP-szabvány szerint. 50 kW-os DC villámtöltővel fél óra alatt 145 kilométeres hatótávot lehet nyerni, a 7 kW-os otthoni wallbox révén pedig 9,5 óra lehet teljesen feltölteni a lemerült telepet.

Az R110-es alapmodell 109 lóerőt, illetve 225 Nm-t ad le a kerekekre, az R135-ös új csúcsváltozat pedig elsősorban 136 lóerős teljesítményéről, illetve 245 Nm-es nyomatékáról ismerszik meg. Az erősebb motorral 7,7 másodperc alatt tudható le egy 80-ról 120 km/h-ra történő előzés, vagyis 2,2 másodperccel rövidebb idő alatt, mint az alapmotorral. A végsebesség 140 km/h.

Az alapáron 15-ös, felár ellenében 16-17 colos kerekeken gördülő Renault Zoe fényszórói alapáron full LED-esek, megváltozott a fényszórók közötti rész, a lökhárító új formát kapott, és a hátsó lámpák is megújultak. Teljesen átdolgozták a műszerfalat, középen alaphelyzetben 7 colos, felár ellenében pedig 9,3 colos érintőkijelző található, és minden Zoe támogatja az Apple Carplay és Android Auto funkciókat.

A továbbfejlesztett vezetéstámogató rendszerekkel felvértezett új Renault Zoe forgalmazása idén év végén kezdődik meg – a várható ár egyelőre ismeretlen. A kifutó modell kedvezményekkel csökkentett hazai alapára 7,85 millió forint.



Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.