Őszinte biturbó V8 ordít a Mercedes legfrissebb újdonságában
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
A limitált szériás Mercedes‑AMG GT 63 Pro Motorsport Collectors Edition hajtásában nincs semmi elektromosság.
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Valójában csak annyit ment, amennyit szállításkor “engedtek neki” saját lábán megtenni.
Gyorsaságimotoros-világbajnoki futam 1992-ben volt itt utoljára a Hungaroringen.
Nem csoda, hogy bajban vannak a gyártók.
A márkakereskedés a szerződésben például kizárta saját felelősségét, ha késve adja át az autót.
Egy ideig próbálkozott, azután meggondolta magát.
Felére estek vissza az eladásaik.
Akár a magyar gyárakban is készülhetne a modell.
A Waymo tárgyalásokba kezdett a Hyundai Motorsszal, hogy kiszervezze az önvezető autóinak gyártását – írja a Reuters a dél-koreai Electronic Times meg nem erősített értesülésére hivatkozva.
Egyik fél sem viselkedett éppen követendő módon.
Az autó totálkáros lett, az épület nagyobb károk nélkül megúszta.
Ez lesz a terelőút a 2-es út csütörtöki lezárása után.
Amelyik gépkocsinak nagyon rossz az emissziós értéke, soron kívüli vizsgára küldik.
Annak ellenére, hogy elektromos, alig több mint másfél tonnás.
Még mindig a dízelekből van a legtöbb.