Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Ha azt érzékeli a Volvo sofőrbiztonsági rendszere, hogy valami nincs rendben a jármű vezetőjével, automatikusan lassíthatja, és akár le is parkolhatja az autót.
Az USA közlekedésbiztonsági szervezete, az NHTSA adatai azt mutatják, hogy 2017-ben az országukban történt halálos balesetek mintegy 30 százalékát drogok hatása alatt álló sofőrök okozták.
A Volvo Cars úgy látja, hogy ez a kérdés külön figyelmet érdemel, és a járművekbe beépített kamerákon és érzékelőkön keresztül egészen pontosan fel lehetne ismerni, ha egy sofőr nincs teljesen magánál.
A Volvo kamerái folyamatosan figyelik a sofőrt, és ha például a szemhéjaik nem úgy állnak, ahogy a minták alapján lenniük kellene, vagy nem tartja a kezét a kormánykeréken stabilan a sofőr, az autó lelassít és figyelmezteti a vezetőt. A kocsi ilyenkor rá is kérdez a sofőrnél, hogy minden rendben van-e?
Az ismételt figyelmeztetések után, ha nincs megfelelő reakció, az autó korlátozza a sebességét, a Volvo On Call szintén működésbe lép, majd végső megoldásként az autót biztonságosan leparkolja a rendszer.
A Volvo tervei szerint már a jövő év elejétől kezdve minden autójában elindítják az érzékelők és kamerák telepítését. A Volvo másik nagy reformötlete az volt nemrégiben, hogy a 2021-es modellévtől gyártott összes Volvo gépjármű sebességét 180 km/h-nál korlátozná.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.