szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.

A BMW egyik legkomolyabb vezetési élményt biztosító típusa az M2-es, melynek sokáig az M2 Competition volt a csúcsmodellje, és aztán tavaly év végén megérkezett az erre még rálicitáló M2 CS. Ennek motorházteteje alatt egy 3 literes 6 hengeres turbómotor rejtőzik, mely nem kevesebb, mint 450 lóerőt, illetve 550 Nm nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.
BMW

A Dähler azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M2 CS-t is túl gyengének találják. Számukra készült ez a tuningolt változat:

Dähler

Az alapmodell 520 lóerős teljesítményt, illetve 700 Nm-es nyomatékot ad le, miközben az elektronikusan korlátozott végsebessége 280-ról 302 km/h-ra nőtt. A non-plus-ultra kivitel 550 lóerős és 740 Nm nyomatékú, és ennek a verziónak már egyáltalán nincs sebességkorlátozása.

Dähler

A svájci cég arról nem beszél, hogy az 550 lóerős BMW M2 CS maximum mennyivel képes száguldani, mint ahogy a gyorsulási értékekről sem tesz említést. Mindenesetre jó kiindulási pont, hogy a 450 lovas gyári változat automata váltóval 4 másodperc, kéziváltóval pedig 4,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.

Dähler

A 90-100 milliméteres végátmérőjű hangos sportkipufogót és 20 colos egyedi könnyűfém felniket kapott tuning M2 CS ára egyelőre ismeretlen. A vásárlók többek közt versenyülést és bukócsövet is rendelhetnek az autóba.

Dähler

 

Dähler
Dähler
Dähler

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!