A Mercedes-Benz csendben, hivatalos bejelentés nélkül módosította ikonikus logójának megjelenését: a korábban ezüstösen csillogó, háromdimenziós csillag immár letisztult, fehér változatban tűnik fel a vállalat digitális és nyomtatott felületein – írja az auto motor und sport. A dizájnváltás elsőként a 2025-ös éves jelentésben jelent meg, azóta pedig minden vállalati kommunikációban ezt használják – kivéve a járműveket, ahol továbbra is a jól ismert, fémes embléma marad.
A háttérben tudatos stratégiai döntés áll: a logó egyszerűsítése a márka modernizálásának része, célja pedig egy letisztultabb, hatékonyabb vizuális megjelenés. Ez nem példa nélküli lépés a Mercedes történetében, hiszen 2007-ben már volt hasonló próbálkozás, amit később visszavontak. Most, bő másfél évtizeddel később a csillag ismét átalakul.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.