„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tisztán elektromos hajtású Baltasar Revolt R sokkal könnyebb a Mazda MX-5-nél.
A Baltasar nevezetű spanyol autógyártó Barcelonában leplezte le vadonatúj elektromos autóját, az egyértelműen a lehető legnagyobb tempóra kihegyezett Revolt R-t.
A legtöbb villanyautótól eltérően az újdonság pillekönnyűnek nevezhető, hiszen a karbonszálas anyagok, a kevlár és az alumínium széles körben történő használatának köszönhetően kevesebb, mint 800 kilogrammot nyom a mérlegen.
A hajtáslánc részleteit egyelőre nem hozták nyilvánosságra, mindenesetre vélhetően ugyanaz a két darab hátsó villanymotor található a fedélzeten, mely a néhány éve debütált Revolt alapmodellben rejtőzik.
Az 500 lóerő és 1000 Nm körüli produkcióra képes pályaautó hatótávja 480 kilométer magasságában alakul, és 80 százalékra akár 5 perc alatt feltölthető az egyelőre ismeretlen kapacitású akkumulátor.
Az igen komoly leszorítóerőt termelő Baltasar Revolt R árcéduláján 450 ezer eurós (182 millió forint) összeg szerepel.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.