Útnak indult a Nemzetközi Űrállomás felé Kapu Tibor
Sikeresen elstartolt a Kennedy Űrközpontból a SpaceX Dragon űrkapszulája, a fedélzetén négy űrhajóssal, köztük a magyar Kapu Tiborral.
A tisztán elektromos hajtású Baltasar Revolt R sokkal könnyebb a Mazda MX-5-nél.
A Baltasar nevezetű spanyol autógyártó Barcelonában leplezte le vadonatúj elektromos autóját, az egyértelműen a lehető legnagyobb tempóra kihegyezett Revolt R-t.
A legtöbb villanyautótól eltérően az újdonság pillekönnyűnek nevezhető, hiszen a karbonszálas anyagok, a kevlár és az alumínium széles körben történő használatának köszönhetően kevesebb, mint 800 kilogrammot nyom a mérlegen.
A hajtáslánc részleteit egyelőre nem hozták nyilvánosságra, mindenesetre vélhetően ugyanaz a két darab hátsó villanymotor található a fedélzeten, mely a néhány éve debütált Revolt alapmodellben rejtőzik.
Az 500 lóerő és 1000 Nm körüli produkcióra képes pályaautó hatótávja 480 kilométer magasságában alakul, és 80 százalékra akár 5 perc alatt feltölthető az egyelőre ismeretlen kapacitású akkumulátor.
Az igen komoly leszorítóerőt termelő Baltasar Revolt R árcéduláján 450 ezer eurós (182 millió forint) összeg szerepel.
Sikeresen elstartolt a Kennedy Űrközpontból a SpaceX Dragon űrkapszulája, a fedélzetén négy űrhajóssal, köztük a magyar Kapu Tiborral.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
Az ukrán elnök országa uniós csatlakozásával kapcsolatban azt írta, igazságtalan, hogy egy ország blokkolja a többség akaratát.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
A Századvég International Zrt. 2022-ben még 162 milliós profitot termelt, ez tavaly szűk 12 millióra zsugorodott. Igaz, a köztes, 2023-as év még rosszabb volt.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.
Piaci források szerint a Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel. A jelek szerint az érintettek által erősen kritizált tervezetből jogszabály lesz.