Valós 640 kilométer: hatótávban köröket ver riválisaira a Tesla
Az amerikai gyártó villanyautóival körülbelül kétszer akkora távot lehet megtenni egy feltöltéssel, mint az európai konkurensekkel.
Az amerikai gyártó villanyautóival körülbelül kétszer akkora távot lehet megtenni egy feltöltéssel, mint az európai konkurensekkel.
Áder János nemrégiben váltott olyan elektromos divatterepjáróra, mely a jelek szerint néha furcsa üzeneteket jelenít meg.
A több mint 40 millió forintos alapárú sportterepjáró menetdinamikáját nem sokáig élvezhette a sofőr.
Az autó rálógott a villamos útvonalára, így egy időre megbénult az 51-es járat.
Nagy hajrával decemberben százmilliárd forint fölé ment a 2019-ben megítélt munkahelyteremtési támogatások összege, ami újabb rekord. Egy munkahely átlagosan 16 millió forintjába került az adófizetőknek. A sorból messze a Mol lóg ki leginkább, amely munkahelyenként 68 milliót kapott, összesen 11 milliárdot.
Az Audi-szakszervezet előállt a béremelésre vonatkozó javaslatával.
A zöld rendszámos Audi e-tron a német márka első teljesen elektromos személyautója, egy jókora SUV, ami némileg talán szokatlan elnöki járműnek.
Gázolajat kell bele tankolni, és alig lomhább a nála sokkal többet fogyasztó RS Q8-nál.
A korábbi szolgálati limuzin gyakran várakozás közben is járatta a motort, így égetve a benzint. Mostantól tisztán elektromos autót használ a köztársasági elnök és felesége.
Vázoljuk, hogy az elmúlt esztendőben hogyan alakult a három nagy német prémiumgyártó csatája.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Egyre több az ilyen szuper-SUV az utakon, amelyek úgy mennek, mint a legdurvább sportkocsik.
Az egyik vegasi parkolóház tetején egy rendszám nélküli, új négykarikás modell bukkant fel.
A szupersportos csúcsmodell közel kétszer annyiba kerül, mint egy alap Q8-as.
Az RS Q3 lényegében úgy lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mint egy hamisítatlan sportkocsi.
Ezzel a gázolajos SUV-val bőven 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as gyorsulást.
Megkapta karácsonyi meglepetésként a Real Madrid legénysége az Auditól a szponzorautókat.
Túl lassan alakul át a világ járműgyártásában meghatározó szerepet játszó német autóipar, s ennek következményeit a vele együttműködő országok is kénytelenek lesznek viselni.
A négykarikás német márkánál zajló high-tech forradalom a jelek szerint tovább folytatódik.
A nyolchengeres biturbó gázolajos erőforrás nyomatéka megközelíti az 1 000 Nm-t.