Koronavírus idején a világ legjobb autómúzeumai egy kattintásnyira vannak
Ha most személyesen nem is, virtuálisan bártan fel lehet keresni a legnevesebb gyűjteményeket. Ráadásul teljesen ingyen.
Ha most személyesen nem is, virtuálisan bártan fel lehet keresni a legnevesebb gyűjteményeket. Ráadásul teljesen ingyen.
Az ingolstadti gyártó a koronavírus-járvány megelőzéséért publikálta valaha készült legegyszerűbb videóanyagát.
Több mint 17 ezer ember dolgozik két autógyárban, amelyek közül egyiknél sincs fennakadás a termelésben.
A méretes csomagterű családi autó szupersportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A forgalmazás kezdetekor benzines és dízel változatban elérhető újdonságból később plugin hibrid kivitel is érkezik.
Megérkezett hazánkba a zöld rendszámos e-tron SUV sportosabbra rajzolt legújabb változata.
A 4 másodperc körüli 0-100-as gyorsulás nemcsak egy kombitól, hanem még egy sportkupétól is becsülendő lenne.
A döntés még nem végleges, a pozsonyi Volkswagen-üzem is versenyben van.
Az e-tron 50 quattro szerényebb hatótávú és csökkentett teljesítményű, mint a korábbi változat.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
A család is befér csomagokkal együtt, de ha kell, akkor szupersporkocsikat szégyenít meg ez a négykarikás szörnyeteg.
Valenciában megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban a normál visszapillantóval már egyáltalán nem rendelkező Honda e.
CO2-kvóta ide vagy oda, az Audi továbbra sem hanyagolja el kompakt modelljének legsportosabb változatát.
Kipróbáltuk a Volvo XC60 lágyhibrid dízeljét, illetve a 400+ lóerős plugin hibrid benzines változatot, melyet a Polestar munkatársai hangoltak minden korábbinál sportosabbra.
A gyárak világszerte bezárnak, de a gyerekeknek azért lehet megfelelő időtöltést adni. Nem is akármilyet.
A teljes magyar ipar majdnem harmadát az autógyártás jelenti, a GDP 4-5 százalékát ez a szektor adja. A koronavírus nélkül is bajban lenne az autóipar, a járvány viszont extrémen súlyossá teszi a helyzetet. És azt sem tudni még, mi lesz a beszállítókkal, valamint a több tízezer alkalmazottal.
A cégnél Győrben jelenleg közel 13 ezer ember dolgozik.
Egy ülés szövetéhez 45 másfél literes műanyag palack kell.
Elég rendesen megnövelték a német gyártónál elektromos autójuk teljesítményadatait.