Magyarország is megérzi, ha a német autógyártók nem taposnak bele
Túl lassan alakul át a világ járműgyártásában meghatározó szerepet játszó német autóipar, s ennek következményeit a vele együttműködő országok is kénytelenek lesznek viselni.
Túl lassan alakul át a világ járműgyártásában meghatározó szerepet játszó német autóipar, s ennek következményeit a vele együttműködő országok is kénytelenek lesznek viselni.
A négykarikás német márkánál zajló high-tech forradalom a jelek szerint tovább folytatódik.
A nyolchengeres biturbó gázolajos erőforrás nyomatéka megközelíti az 1 000 Nm-t.
Nem olcsó, de nagyon megy, és szinte alig fogyaszt a négykarikás márka sportos új divatterepjárója.
Már csak néhány hónapot kell várni a 600 lóerős alapmodellnél jelentősen erősebb új családi autóra.
Megérkezett a sportos csúcsmodell felfrissített kupé és szedán kivitele.
Immár Magyarországon is leadhatunk rendeléseket a négykarikás gyártó nagy divatterepjárójának legfrissebb kivitelére.
Ha már sütőből, hűtőgépből, párnából és akár zokniból is kaphatunk "smart" változatot, miért ne létezhetne okosgumi?
Elkezdték az úgynevezett mild-hibrid modellek sorozatgyártását, amelyekben egy elektromos egység is segíti a belsőégésű motor munkavégzését.
Hamarosan napvilágot lát a Mercedes CLA és a BMW 2 Gran Coupé ingolstadti riválisa.
Az ingolstadti mérnököknek sikerült egy kicsit tovább optimalizálniuk az e-tron technikáját.
Elbocsátások kezdődnek az Audi két németországi gyárában, de lesznek területek, ahol létszámfejlesztést terveznek.
Az Audi sportos divatterepjárója ugyanolyan gyorsan tud száguldani, mint a Lamborghini Urus. Vagyis 300 km/h felett.
Az újdonság valamivel nagyobb hatótávolságú, mint a dobozosabb formájú normál e-tron.
A négykarikás gyártó praktikus családi autójának ezen kivitele igen komoly menetteljesítményekkel büszkélkedhet.
A három nagy prémiumgyártó közül kettő tavalyhoz képest javítani tudott az idei eladási mutatóin.
Ez a praktikus családi autó adott esetben akár sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikára is képes, és már hazai ára is van.
A finomhangolt erőforrás sportkocsis menettulajdonságokat biztosít, miközben a fogyasztás is bőven vállalható szinten marad.
Hivatalosan még meg sem jelent az Audi kínálatában az RS Q8, de már ment egy rekordot a német versenypályán.
A négykarikás német gyártó kupé és roadster változatban gyártott sportkocsijából kihagyták a Quattro hajtást.