Full extrás V8 biturbó új BMW X5 és X6 érkezett
A 625 lóerős legújabb M-es divatterepjárók igen magas felszereltséggel csábítanak vásárlásra.
A 625 lóerős legújabb M-es divatterepjárók igen magas felszereltséggel csábítanak vásárlásra.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
Sportosabb külcsínt és 105 lóerővel erősebb motort tudhat magáénak a Manhart újdonsága.
A Manhart szakemberei találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt a BMW kupéterepjárójának motorjában.
A hatalmas teljesítmény mellé közel 1000 Nm-es csúcsnyomaték társul.
A kocsit Németországban lopták el.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
Immár hazánkban is rendelhető a német gyártó kupésra faragott divatterepjárójának legerősebb változata.
Vázoljuk, hogy hogyan fest egy 625 lóerős szupersportos divatterepjáró, ha le van nyitva a teteje.
A bajor gyártó azok számára is kínál megoldást, akik eddig nem tartották kellően sportosnak különbözői SUV modelljeit.
A bajor gyártó két újabb modellbe szerelte be jól ismert biturbó V8-as erőforrását.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a BMW szupererős új divatterepjáróira.
A helyszín a tesztre pedig mi más is lehetne, mint a Nürburgring.
A BMW városi rohamkocsija az X6 M alapból is egy megátalkodott jószág, de nyilván van, akinek ez közel sem elég.
Milyen végletes dolgokat szül, ha egy minden lehetősséggel megáldott mérnökcsapat embereinek azt a parancsot adják, szabad a pálya, de csináljatok olyat, hogy hírértékű legyen, amikor egy ország kedvenc sportolója vesz belőle egyet.
Három vadonatúj, fejenként 575 lóerős BMW X6 M-et eresztettek ki kergetőzni DTM-pilótákkal a volán mögött. Méghogy az elefántok nem tudnak repülni?
Az X5 M és X6 M sosem a visszafogottságról szólt, de a fenyegető megjelenésre még rátesznek egy lapáttal az új M Performance kiegészítők.
Az X5 és az X6 M második generációjánál megmaradtak a bajorok a jól bevált ikerturbós, 4,4 literes V8-as motornál, melynek teljesítményét a korábbi 555-ről 575 lóerőre tornázták fel, mindezt úgy, hogy a fogyasztás húsz százalékkal csökkent.