Mindenki megnyugodhat: Nagy Márton már tanácskozik az amerikai vámokról
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter az MKIK, az MGYOSZ és az ÉVOSZ mellett ezúttal az Audi, a Mercedes, a BMW és a Bosch képviselőit is egyeztetésre hívta.
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter az MKIK, az MGYOSZ és az ÉVOSZ mellett ezúttal az Audi, a Mercedes, a BMW és a Bosch képviselőit is egyeztetésre hívta.
A Volkswagen, a Mercedes, a BMW és a Porsche már túl van a saját vámpánikján, így az újabb bejelentések már kevésbé ütötték szíven őket.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2025 keretein belül egy új koncepcióautó és egy vadonatúj M modell is be fog mutatkozni.
Ilyen az, amikor a Rolls-Royce némi sportosságot csempész luxustól tocsogó elegáns limuzinjába, mely ezáltal a hátul pöffeszkedő uraságnak és a sofőrnek egyaránt kedvezni próbál. Teszten a méregdrágán akár még a csillagokat is lehozó új Ghost Black Badge.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
A független hazai újságírókat felvonultató szakmai zsűrin kívül a közönség is leadhatta a voksait – jövünk a győztesekkel.
Ezzel a remek kiállású német roadsterrel eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A próbaüzem már tavaly elkezdődött.
A kínai gyártónál igencsak komolyan gondolják a terjeszkedést.
Ez az egészen különleges 325i mély betekintést nyújt az E30-as BMW lelki világába.
Immár az 1-es BMW is rendelhető Iconic Glow vesékkel.
Az idei évet pedig az amerikai-európai-kínai vámháború határozhatja meg.
Az új elektronikai rendszer miatt 600 méterrel kevesebb elektromos vezeték kell egy-egy autóba, mint korábban.
Ez a szalonállapotú BMW 320i Coupé egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Nem bírta elengedni a történteket.
A miniszterelnök repülővel ment Franciaországba, az elegáns BMW ott vehette fel.
A 13 millió forint alatti árával a legolcsóbb BMW-ként jegyzett új 1-es szériából rögtön két példányt is vallatóra fogtunk, a 163 lóerős lágyhibrid dízel 120d-t és az immár „i” jelzés nélküli 300 lovas benzines M135-öt.
Az elektromos BMW-kkel nem nagyon lehet mellé lőni és a koreai villanyautókra sincs sok panasz.
Donald Trump azt az európai autóipart sújtaná 25 százalékos vámmal, amelynek Magyarország is fontos szereplője, hiszen az USA-ba közvetlenül és Németországon keresztül is termelnek a hazai gyárak.