72 éves Ikarus buszt mutatott be a Közeledési Múzeum
A szárnyas logóval ellátott járműcsodából mindössze két működő példány van az országban.
A szárnyas logóval ellátott járműcsodából mindössze két működő példány van az országban.
Nemcsak a Libegők Éjszakáján, hanem egészen szeptember közepéig működik az R158-as vonal, régi buszokkal.
Bőven van benne munka és pénz is, de a látványosan cuki végeredmény bőven kárpótolja a magyar készítőt. Mutatjuk az igazi időgép kis Ikarus 260-ast.
Harmincöt éves Ikarusok bukkanhatnak fel hamarosan Szegeden. De a helyi közlekedési cég ígérete szerint csak átmenetileg.
A kínai akkumulátorra és villanymotorra épülő magyar fejlesztésű autóbuszt több európai helyszínen is használják, tesztelik.
A fővárosi közlekedési vállalat megszabadulna jobb-rosszabb állapotú járműveitől, melyekre most bárki licitálhat.
A BKV Zrt. több évtizedes múltra visszatekintő régi buszai most járnak utoljára menetrend szerint.
Tévhit, hogy az állam nem segíti a hazai buszgyártó vállalkozásokat, de valami nagyon el van rontva ebben, amit a gyártók örömmel kihasználnak, miközben korszerű autóbuszokat nem tudnak produkálni. Borzasztó messze kerültünk attól, hogy újra „buszgyártó nagyhatalom” legyünk.
A cél, hogy összehasonlíthatóvá váljanak az elektromos, illetve a dízeles buszok költségei és képességei.
A projektben részt vesz az Óbudai Egyetem is, amely az okosbuszok kommunikációs rendszerét tervezi meg.
Hiába hirdette meg klímavédelmi programjában Orbán Viktor, hogy 2022-től már csak az elektromos autóbuszok vásárlását támogatja az állam, a nagyvárosoknak azután is inkább megéri majd dízelbuszokat vásárolni. Ráadásul a hazai e-busz gyártók jelenleg képtelenek lennének teljesíteni a kormányzati ígéreteket.
A több évtizedig közvetítőkocsiként szolgált jármű műszaki berendezéseit a Magyar Rádió hangmérnökei tervezték.
Garantált, hogy ez a sokak által egyáltalán nem ismert terepjáró nem jön szembe minden nap az utakon.
Többször próbálták elárverezni, sikertelenül. Most egy elektromos autókat összeszerelő vállalkozás jelentkezett be.
Az innovációs miniszter rálicitált Gulyás Gergely egy hónappal korábbi 3000 magyar gyártású elektromos buszos ígéretére. De az előtt is több ezer új magyar buszt ígértek már.
A legendás busz a felvételek tanúsága szerint egészen jó állapotnak örvend a távoli Teheránban.
Ezek a járművek sem mai darabok, húszéves lassan a legfiatalabb is.