Minden harmadik sofőr rosszul, vagy egyáltalán nem indexel Ausztriában
Az irányjelző használata alapvetően nem túl bonyolult feladat, mégis mind a mai napig sokan alig indexelnek.
Az irányjelző használata alapvetően nem túl bonyolult feladat, mégis mind a mai napig sokan alig indexelnek.
Összesen legalább öt szabályt szegett meg.
Egy-egy ilyen videó sokkal szemléletesebb, mint hosszasan értekezni, miért vannak néha érthetetlenül is dugók.
Ez történt most egy szabálytalankodó autóssal Mezőkövesdnél.
A rendőrség többször tanácsolta már hasonló balesetek miatt, hogy az autósok használjanak szállítóboxot, utazókennelt, illetve olyan eszközt, amely az állatot megfelelően rögzíti.
Egészen friss videó, ma délelőtt ilyenek történtek az a körgyűrűn.
Mindennapos tapasztalat, hogy a KRESZ rendelkezéseit megsértve parkolnak vagy haladnak sárga villogós járművek, pedig ezeket semmi sem jogosítja fel erre.
Sokan nincsenek teljesen tisztában az autós gyerekülések használatával, pedig csak néhány egyszerű kérdést kell tisztázni.
Az autóst szerencsére feljelentették.
Összességében a sofőrök közel 70 százaléka elismerte, hogy szokott a megengedettnél gyorsabban menni.
„1,5 méter nekünk is jár gyalogosoknak.”
Ez az eset is alátámasztja, hogy a vasúti átjárókat minden esetben fokozott körültekintéssel kell megközelíteni.
"Ha 5 másodpercig a mobilodat bámulod, akkor 70 méteren keresztül vakon vezeted az autót. Olyan vagy, mint egy időzített bomba."
Vezetés közben nem árt, ha legalább alapszinten halljuk a környezeti zajokat. De vajon mit mond a KRESZ a fejhallgató-használatról?
A reggeli kávé mellé időzítette KRESZmenők filmjének negyedik epizódját a magyar rendőrség, amely a gyorshajtás veszélyeiről szól.
Jó autó az Audi, vontatott már trolibuszt is nálunk.
Egyébként meg vezetői engedélye sem volt.
Évente átlagosan nyolc gyermek veszíti életét közúti balesetben Ausztriában, és több mint 300 gyermek sérül meg.
Sheldon elméleti síkon bringázik és motorozik egyet.