„A KRESZ-ben nincs ledudálási és levillogási jog” – börtönt kockáztat, aki büntetőfékezik
Mások veszélyeztetéséért akár három év is járhat, ha nem sérült meg senki súlyosan. Ha igen, a büntetés is komolyabb lesz.
Mások veszélyeztetéséért akár három év is járhat, ha nem sérült meg senki súlyosan. Ha igen, a büntetés is komolyabb lesz.
A belügyminiszter egy képviselői kérdésre adott válaszában írta ezt.
Tilos lesz rollerezni az Országház környékén, a rollerezőket bírságolhatják is, ez a gyerekrollerekre nem fog vonatkozni. A Kossuth Lajos térre kerékpárral továbbra is be lehet majd hajtani.
Az alapvető KRESZ-szabályokkal a legtöbben tisztában vagyunk, de mi a helyzet a trükkösebbekkel, amelyek parkolásra, elsőbbségadásra, vezetés közbeni mobilhasználatra és zöld rendszámos autókra vonatkoznak?
Valós probléma, valós kérdés. Mi a valós válasz?
Szombattól korlátozzák a járművek sebességét, kötelezővé teszik a felszereléseket, és azt is meghatározzák, hol lehet közlekedni a rollerekkel.
Pedig Révész Máriusz kormánybiztos szerdán még arról beszélt, hogy több mindenen is változtatni kell.
Révész Máriusz kormánybiztos több mindenen is változtatna, reméli, hogy már jövőre módosítani tudják a KRESZ-t.
Traktort is előzött ráadásnak. Ment is a három hónap azonnali eltiltás.
Ezzel egyrészt akár életet is menthet, másrészt összehangolt közúti ellenőrzés kezdődik hétfőn egész Magyarországon – közölte a rendőrség.
Ez akkor is veszélyes, ha netán kiderül, hogy utasokat nem szállított.
Nemzeti és nemzetközi hadgyakorlat miatt lehet katonai konvojok közlekedésére számítani az ország különböző részein.
Átalakítják a közúti közlekedés szabályait Németországban, a KRESZ tervezett új elemeit augusztus 15-én, csütörtökön mutatták be Berlinben.
Útjelzéseket sötétben jól kiemelő, színváltó vékony filmréteget fejlesztettek ki kínai és amerikai tudósok.
Ezután tábla jelzi majd a közlekedőknek a templomot, akár a vallási szertartások időpontját is, továbbá a kiemelt sporteseményeket kiszolgáló járművek a buszsávban is haladhatnak majd.
A teherautó is a kombájnt előzte, de hárman más sokan voltak az úttesten.
Azt nem tudták megmondani, miért tették.
Állandó téma az autósok és a biciklisek egymás mellett élése, amely sajnos nem mindig békés. Pedig az is lehetne, csupán egy kis odafigyelésre, na meg a közlekedési szabályok betartására lenne szükség.
A Dózsa György úton két ember halálával végződött közlekedési baleset vádlottja magyarázattal szolgált tettére.