Elstartolt a legújabb Lada Niva
Megkezdődött a 2020-as modellévre szánt orosz terepjáró kereskedelmi forgalmazása.
Megkezdődött a 2020-as modellévre szánt orosz terepjáró kereskedelmi forgalmazása.
A legszerényebb mértékben az Xray divatterepjáró ára emelkedett.
Mutatjuk, hogy pontosan hogyan néz ki egy 2019-es modellévű Niva - lehet, hogy meg fog lepődni.
Megérkezett a több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró 2020-as, modernizált változata.
A feladat nem hangzik túl bonyolultan: a havas emelkedőn a lehető legmesszebb kell feljutni autóval.
A japán gyártó apró terepjárójába beletoldottak egy keveset, és így elfér rajta két extra ajtó.
A Vesták és a Nivák mellé hamarosan teljesen hangtalan elektromos autók gördülnek majd be a szalonokba.
Verses hirdetésben árulja Ásotthalom önkormányzata egy mezőőri járművét, az öreg, migránsválság idején jó pár skalpot begyűjtő Lada Nivában állításuk szerint csak 35 ezer km van, de ez nem igaz. Most ódát írtak hozzá, 2015-ben még szégyenfoltként hívták az autót. Update: időközben javították a számot, egy 1-est lehagytak az elejéről.
A karosszéria alap vonalvezetése semmit sem változott, de az autó eleje és hátulja már egészen 21. századi.
A Nivák dakaros szereplésére sokan emlékeznek, az viszont a feledés homályába merült, hogy a 2105-ös is ott volt Afrikában.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
A típus már alaphelyzetben sem rendelkezik rossz terepjáró képességekkel, hát még ebben a változatában.
Ezzel a felvezetéssel tette ki a felvételt, amely alatt végig az ismert szovjet katonadal, a Katyusa szól: "Bemutatom az új céges és hibátlan autómat!"
Ezzel a különleges orosz járművel a legmélyebb hóban is a legnagyobb magabiztonsággal lehet közlekedni.
Az orosz gyártó izgalmas új terepjáró koncepcióját kívülről és belülről is alaposan körbejárja ez a videó. Érkezőben a Niva sokak által várva várt 21. századi utódja.
Emelt karosszériával, de összkerékhajtás nélkül támad az orosz gyártó legfrissebb újdonsága.
Egy kis időutazásra hívjuk olvasóinkat, mutatjuk, hogy néhány évtizede hogyan mutatott a valaha készült legnépszerűbb orosz terepjáró reklámfilmje.