Hyperscreennek hívja óriási kijelzőjét a Mercedes
Legelőször a jövőre bemutatkozó elektromos luxuslimuzinban, az EQS modellben lehet majd látni.
Legelőször a jövőre bemutatkozó elektromos luxuslimuzinban, az EQS modellben lehet majd látni.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG GLS 63-at eddig esetleg túl gyengének találták.
Sokat késik az 1 000 lóerős Mercedes-AMG One, de az ígéretek szerint jövőre tényleg megérkezik.
A vállalat tisztán elektromos meghajtású autókat fog gyártani Magyarországon, ehhez szükséges a bővítés.
Hiába készült nagyjából százezerrel kevesebb autó itthon eddig idén, mint azt tervezték, a leállásokat most is beiktatják a cégek.
Ha már létezik ez az újfajta "hagyomány" a Mercedes sem akarta kihagyni.
Mindenben lehet találni némi pozitívumot: az autó sofőrje legalább nem a mozgássérülteknek szánt parkolóhelyet foglalta el.
A bőven 400 lóerő feletti sportszedán a megengedett sebesség háromszorosával haladt.
Ha egy A-osztállyal szeretnénk kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt katapultálni 0-ról 100-ra, akkor ez itt a mi autónk.
A BMW hosszú múltra visszatekintő 7-es sorozata hamarosan 100 százalékban elektromos testvérmodellt kap.
Egyszer 95 km/h-val, kicsit később 79 km/h-val ment a Mercedes sofőrje lakott területen belül.
Lengyelországban találtak még néhány száz extra lóerőt a remek 4 literes biturbó V8-as motorban.
Ennek az eladósorba került régi Mercedesnek különleges, a Forma 1-hez kötődő története van.
Az EQC divatterepjáró jelentősen rövidebb idő alatt tölthető fel árammal.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
A már javában közúton tesztelt luxuslimuzin hivatalos leleplezésére a jövő héten kerülhet sor.