Alaposan megvadították a Kecskeméten gyártott szupersportos Mercedest
Az A-osztály csúcsmodelljét ezúttal a Brabus tuning-szakemberei vették kezelésbe.
Az A-osztály csúcsmodelljét ezúttal a Brabus tuning-szakemberei vették kezelésbe.
Globálisan már nincs fölényben a német márka, a Toyota viszi a prímet.
Egy ilyen praktikumra hangolt német luxusautó garantáltan ritkán jön szembe az utakon. Jó eséllyel sohasem.
A Mercedes egy új kompakt szabadidő-autó kategóriás villanyautóval rukkolt elő, mely tavasszal érkezik meg a kereskedésekbe.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támaszthatja fel a patinás luxusmárkát.
Rég nem látott gonddal küzdenek világszerte a járműipari cégek: nincs elég chip, márpedig az nélkülözhetetlen a négy kereken guruló számítógépekhez. Nagyon úgy tűnik: elszámolta magát az autóipar, és felülbecsülte a koronavírus-járvány miatti visszaesést. A háttérben pedig felsejlenek az eddig nem kimondottan vetélytárs cégek, mint az Apple, a Sony vagy a Microsoft.
Nemrég indult újra az üzem egy egy hónapos leállás után. A chipgyártóknál vannak problémák.
A jelenlegi szabályozás értelmében az új C-osztály sportmodellje akár zöld rendszámot is kaphat Magyarországon.
Ilyen az, amikor a tágas luxus utastér és a praktikusan pakolható nagy csomagtér kéz a kézben jár egymással.
A német triumvirátus tagjai közül immár ötödik éve mindig ugyanaz a gyártó vezeti a globális eladási listát.
Hamarosan érkezik a német gyártó sportkocsijának hibrid technikával felvértezett új generációja.
A német gyártó high-tech megoldása az EQS típusjelzésű villanyautóban érhető el elsőként.
Az olcsóbb és gyengébb kivitelű SUV első körben Kínában kapható, de a későbbiekben Európába is megérkezhet.
A Nordschleife leggyorsabb sorozatgyártású autójának első példányát nemrégiben vette át egy arab vásárló.
A harmadik generációs Mercedes S-osztály korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Legelőször a jövőre bemutatkozó elektromos luxuslimuzinban, az EQS modellben lehet majd látni.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG GLS 63-at eddig esetleg túl gyengének találták.
Sokat késik az 1 000 lóerős Mercedes-AMG One, de az ígéretek szerint jövőre tényleg megérkezik.
A vállalat tisztán elektromos meghajtású autókat fog gyártani Magyarországon, ehhez szükséges a bővítés.