Sorra hátrálnak ki az amerikai cégek a Pride mögül
Több százezer dolláros hiány lett több amerikai Pride-rendezőcsoport költségvetésében, miután gazdag támogatók távoztak.
Több százezer dolláros hiány lett több amerikai Pride-rendezőcsoport költségvetésében, miután gazdag támogatók távoztak.
A Buffalo folyó mentén vizsgálták a csomagolásokat, közel 2000 darabból 17 százalék a PepsiCo termékeiből származott.
Ha csak a cég pénzügyi eredményeit nézzük, akkor igazuk is lehet.
A Pepsi még 2015-ben, a Soroksári úti üzemből került külföldre, így a Szentkirályi igazgatója, Balogh Levente szerint valójában hazahozatalról kell beszélni.
Szentkirályról kerülnek majd a magyar piacra az üdítők.
Egy indiai milliárdos próbálja meg a nemzeti büszkeségre és nosztalgiára építve átvenni az uralmat a cukros üdítők piacán.
"Itt az ideje, hogy tejet önts a kóládba" - üzeni a Pepsi karácsonyra. A reklámfilmben Lindsay Lohan igyekszik elhitetni, hogy ez finom.
A nyugati cégek otthagyták az orosz piacot, a Csernogolovka pedig kapott az alkalmon.
Az albertirsai palackozóüzemben elsősorban ásványvizekre vannak berendezkedve, de olyan gépek is akadnak, amelyeket kimondottan üdítőitalok miatt szerzett be a korábbi tulajdonos.
Három éve változatlan a sorrend, az azonban változott, mit is dobálnak szét az emberek.
Két nagy cég is a hvg.hu-tól tudta meg, hogy világmárkáit engedély nélkül használják egy olyan győri rendezvény reklámjain, ahol Lagzi Lajcsiékon kívül csak két fideszes lép fel. Egyikük ráadásul maga a szervező, de ez sem derül ki az ingyenes ugrálóvárral családokat csalogató program meghívójából. A fideszes képviselőjelölt, Hajtó Péter szerint ez valójában kulturális rendezvény, a szintén beszédet mondó Borkai Zsolt süketet játszik, a Pepsi és a Tuborg forgalmazója viszont elhatárolódik és jogi lépéseket tervez.
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.
Az ázsiai országban sok ezer gazda termeli a cégnek a Lays chipshez való krumplit, ám néhány más farmer is elkezdte a különleges burgonyát termeszteni. Per lett belőle.
Bár a Pepsi orosz leányvállalata mást állított, az amerikai vezetőség most egyértelműsítette: nem lesznek Pepsi-reklámok az éjszakai égbolton.
A beszámoló hangsúlyosan a csomagolást, nem pedig a PET-palackok mennyiségét közli. Egyébként hárommillió tonnáról van szó.
Agresszív automatizálásba kezdett az amerikai PepsiCo, amelynek következményeként többeket elbocsátanak. Hogy pontosan hány ember érintett a leépítésben, nem tudni, de az átstrukturálásra szánt pénzt látva nem kevesen maradnak munka nélkül.
2500 fős cégcsoport jön létre Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában.
Már több gyártó is megelőzte az ötlettel azóta, hogy Kanadában legalizálták a kannabiszt.
Minden nap találkozunk ezekkel a gyártókkal, mégsem tudjuk, mit jelent a márkanév. A Noizz összeszedte a legérdekesebbeket.