Finom tuningot kapott az itthon legkelendőbb BMW
Itt a megoldás arra az esetre, ha csak egy finom kis tuningra lenne szükségünk BMW X5 fronton.
Itt a megoldás arra az esetre, ha csak egy finom kis tuningra lenne szükségünk BMW X5 fronton.
Megérkezett a legújabb Bentley Bentayga Speed, amelynek a végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
Az Opel Mokka GSE Rally közel kétszer akkora teljesítményű, mint az alapmodell.
A bőven 300 lóerő feletti Skoda Elroq RS hazai indulóára meghaladja a 23 millió forintot.
Az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult Toyota RAV4 legerősebb plugin hibrid verziója 304 lóerős teljesítményű.
A Renault 4 Savane 4×4 Concept nem riad vissza egy kis terepjárástól.
A tágas utas- és csomagterű Toyota bZ4X Touring hatótávja eléri az 560 kilométert.
A bestseller Toyota Corolla szabadidő-autó testvérmodelljéből megérkezett a frissített verzió.
Kipróbáltuk, hogy pontosan mennyi benzint és áramot fogyaszt a gyakorlatban a BYD nagyobb akkumulátorral szerelt legfrissebb plugin hibrid modellje, a tágas SUV-ok piacán versengő Seal U DM-i.
A Stellantis amerikai márkájának újdonsága lágyhibrid, plugin hibrid és tisztán elektromos változatokban támad.
Az egyedi kivitelű Rolls-Royce Cullinan teljesítménye meghaladja a 600 lóerőt.
A teljesen új Jeep Compass hivatalos leleplezésére várhatóan néhány héten belül kerül majd sor.
A BMW X3 40d több mint 300 lóerős, az átlagfogyasztása azonban alig haladja meg a 6 litert.
A brutális teljesítményű biturbó V8-as Aston Martin DBX S alig 11,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 200 km/h-ra.
A plugin hibrid hajtású BYD Seal U DM tisztán elektromos módban is elmegy több mint száz kilométert.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
Megérkezett az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult Citroën C5 Aircross, mely hibrid és tisztán elektromos változatban készül.
Az 5,4 másodperces 0-100-as katapultálásra képes Elroq RS-nek alaposan megkérik az árát.
A Range Rover Electric egy bőven 100 kWh feletti kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát.
A hegyomlásnyi nyomatékú német SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.