Vége a Share Now autómegosztónak, de itt a Wigo
Ötszáz autót matricáznak át hamarosan.
A Share Now-nak csaknem 100 ezer regisztrált ügyfele van.
A vállalati autó, esetleg autóflotta fenntartását nem minden vállalat engedheti meg magának, ez azonban nem jelenti azt, hogy nélkülözni kellene az autókkal járó előnyöket.
Hatalmas pénzeket emészt fel az autómegosztó szolgáltatások üzemeltetése egy nagyon gyorsan változó piacon.
A városok átalakulása feltartóztathatatlan, de a transzformáció módja kérdéses. Az biztos, hogy a közlekedés átformálása az élhetőbb városok kulcsa, ez azonban nem feltétlenül jelenti az autók visszaszorítását.
Négy-hat járművet is kiválthat egy közösen használt, megosztott autó, és mivel folyamatosan mozgásban van, kevesebb parkolóra van szükség, és a forgalom is kisebb.
A Share Now autómegosztó szolgáltatás magyar flottája egy elérhető árú új városi kisautóval bővült. Kipróbáltuk, hogy milyen a koronavírusos időkben a hófehér Fiat 500-zal közlekedni és parkolni.
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
Valamelyest csökkenhet a mentőautók leterheltsége.
A koronavírus elleni küzdelem támogatása érdekében az egyik autómegosztó szolgáltató összefogott az egyik nagy olajcéggel.
Az autómegosztó szolgáltatás ezenkívül sofőrös autókkal segíti a szociális ellátómunkát a fővárosban.
A két másik nagy autómegosztó szolgáltató után a MOL Limo is árat csökkentett.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
Az egyik cégnél 30 százalékos menetdíj kedvezményt biztosítanak azoknak, akik halaszthatatlan ügyeik intézéséhez nem a tömegközlekedést szeretnék használni.