67 millió autót kellene visszahívni veszélyesnek nyilvánított légzsákok miatt Amerikában, de a gyártó nem ismeri el a hibát
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
A General Motorsnak 6,9 millió autót kell szervizbe hívnia a japán Takata cég veszélyes légzsákpatronjai miatt. A csődbe ment japán gyártó helyett ráadásul az amerikai cég fizetheti a légzsákcseréket.
Újabb halálos balesetet okozott egy autóban egy felrobbant légzsák, amit nem is a papír szerinti tulaj vezetett éppen.
A légzsákok esetleges meghibásodása miatt hívják vissza az autókat. Európa nem érintett a visszahívásban.
A Takata-botrány miatt eddig több millió autót kellett visszahívni, mert életveszélyes a beszerelt légzsák.
A légzsákbotránytól megtépázott japán Takata vállalat összes vagyonelemét megvenné az amerikai Key Safety Systems. A cég ígéri, kevés kivétellel megtartja a Takata alkalmazottait. Miskolcon több mint ezer fő dolgozik a japán vállalatnak.
Zajlik a per a világ legnagyobb autóipari botránya, a hibás Takata-légzsákok ügyében. Súlyos vádak hangzottak el.
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.
Az érintett járművekben a légzsák lehet életveszélyes. Mutatjuk, melyik modelleket érinti a probléma.
7,3 milliárd forintos veszteséggel zárta a tavasszal zárult üzleti évet a miskolci Takata, amelyet a nemzetközi légzsákbotrány is erősen megtépázott. A Takata ennek ellenére aktívan beruház, és növeli munkásai számát.
Súlyos balesetet szenvedett egy Takata légzsákokat szállító kamion az Egyesült Államokban.
Ráadásul nem is lehetnek benne biztosak, hogy teljes mértékben vissza tudják majd követleni költségeiket a japán vállalattól.
Amerikai sajtóértesülés szerint csak ott 20 millió autót hív vissza a japán autógyártó cég, de hasonló lépésre készülhet Európában is.