Ötvenkétmillió autót is visszahívhatnak az USA-ban egy veszélyes hiba miatt
Megint a légzsákokkal van baj.
Megint a légzsákokkal van baj.
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
A General Motorsnak 6,9 millió autót kell szervizbe hívnia a japán Takata cég veszélyes légzsákpatronjai miatt. A csődbe ment japán gyártó helyett ráadásul az amerikai cég fizetheti a légzsákcseréket.
Újabb halálos balesetet okozott egy autóban egy felrobbant légzsák, amit nem is a papír szerinti tulaj vezetett éppen.
A légzsákok esetleges meghibásodása miatt hívják vissza az autókat. Európa nem érintett a visszahívásban.
A Magyar Nemzet szerint a milliárdokból nem lesznek új állások a magyarországi nagyvállalatok többségénél.
A Takata-botrány miatt eddig több millió autót kellett visszahívni, mert életveszélyes a beszerelt légzsák.
A Takata Európában nyereségesen működik, nem jelent csődöt, miskolci üzemében pedig zavartalanul folytatja a termelést, sőt bővíti kapacitását – mondta a Takata Safety Systems Hungary Kft.
A légzsákbotránytól megtépázott japán Takata vállalat összes vagyonelemét megvenné az amerikai Key Safety Systems. A cég ígéri, kevés kivétellel megtartja a Takata alkalmazottait. Miskolcon több mint ezer fő dolgozik a japán vállalatnak.
Napokon belül csődvédelmet kérhet a Takata japán légzsákgyártó cég hazájában és az Egyesült Államokban is.
Zajlik a per a világ legnagyobb autóipari botránya, a hibás Takata-légzsákok ügyében. Súlyos vádak hangzottak el.
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.
A beszerelt légzsákok veszélyesek lehetnek az utasokra.
Az érintett járművekben a légzsák lehet életveszélyes. Mutatjuk, melyik modelleket érinti a probléma.
7,3 milliárd forintos veszteséggel zárta a tavasszal zárult üzleti évet a miskolci Takata, amelyet a nemzetközi légzsákbotrány is erősen megtépázott. A Takata ennek ellenére aktívan beruház, és növeli munkásai számát.
Súlyos balesetet szenvedett egy Takata légzsákokat szállító kamion az Egyesült Államokban.
Ráadásul nem is lehetnek benne biztosak, hogy teljes mértékben vissza tudják majd követleni költségeiket a japán vállalattól.
A Ferrari California és a 458 Italia is életveszélyes, vissza kell őket hívni.
A japán cég által gyártott légzsák túl nagyot robbanhat, mert patronokban lévő vegyület instabillá válhat.
Amerikai sajtóértesülés szerint csak ott 20 millió autót hív vissza a japán autógyártó cég, de hasonló lépésre készülhet Európában is.