Jól veszik a magyar dinnyét a környező országokban
A Tesco és a Lidl teríti a magyar dinnyét a környező országokban.
A Tesco és a Lidl teríti a magyar dinnyét a környező országokban.
Megszűnik a műszaki termékek értékesítése, kisebb lesz az eladótér, és egyre több területet adnak bérbe – így reagál a Tesco a piaci változásokra.
A boltokban megugrott a vizek, üdítők, jégkrémek forgalma, de a grillsajtokat és kerti medencéket is viszik, mint a cukrot.
A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban már nem az Extreme Digitalnál költötték a legtöbbet.
Világszerte jó üzleti éve volt a Tescónak, a közép-európai hálózat különösen sikeres volt.
Új – és a kereskedelmi jog számára még mindig ismeretlen – bolttípus született a Tesco és a Media Markt házasságából, versenyhivatali áldással ugyan, de engedély nélkül. Most szakértők vizsgálják, szükség van-e kormányhivatali ellenőrzése a shop-in-shopok esetén. A konkurencia szerint igen.
Egy-egy darab krumplit vagy hagymát is lehet rendelni több áruház webshopjában.
Meghiúsulhat a Tesco és a Media Markt nemrégiben bejelentett összefonódása, amelynek során kilenc hipermarket belső eladóterében elektronikai termékeket kínáló, önálló üzletrészeket alakítanának ki – tudta meg a Magyar Nemzet.
Az önkiszolgáló kasszákat egyre több vásárló meri használni, és a cég is jól jár vele a munkaerőhiányos időkben. Akad azonban olyan magyar lánc, akik inkább kivezették az önkiszolgáló rendszert, nyugdíjas vásárlóik ugyanis nem boldogultak vele.
A nagy élelmiszerkereskedelmi láncoknál hagyományosan sok a minimálbéres pozíció, melyekben viszont jóval többet lehet keresni, mint a tényleges minimálbér vagy a garantált bérminimum.
Megegyezett a Tesco a két szakszervezettel, a legalacsonyabb elérhető alapbér az év végére 215 ezer forint lesz.