Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Tesco és a Lidl teríti a magyar dinnyét a környező országokban.
Az áruházláncok segítségével csúcsot dönthet a magyar termesztésű görögdinnye exportja, általuk ugyanis több ezer tonna jut a hazai termésből a régiós, elsősorban a cseh, lengyel és szlovák piacokra – derült ki a Világgazdaság körképéből.
A gazdasági napilap hétfői számában ismerteti, hogy évről évre nő a kiváló minőségű hazai görögdinnye iránti kereslet, míg tavaly 2017-hez hasonlóan mintegy 7200 tonna fogyott, a külpiacokon értékesített mennyiség volumenben 12 százalékkal nőtt.
A magyar dinnyetermelők a Lidl áruházlánc segítségével csaknem 4500 tonna görögdinnyét exportáltak mintegy 400 millió forint értékben, ami 27 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, a lánc az idén is hasonló növekedést vár.
A Tesco tavaly mintegy 10 ezer tonna magyar dinnyét értékesített idehaza, de 8 ezer tonna a hipermarket cseh, lengyel és szlovák egységeibe is jutott.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Oldalanként kinyomtatott Nemzeti Sportot hasznosított újra a miniszterelnök.