Ki nyeri a versenyfutást? Hamarosan jönnek az önvezető kamionok
Túl sokat akar a Tesla egyszerre, ezért lemaradhat egy egyre fontosabbnak tűnő piacon.
Túl sokat akar a Tesla egyszerre, ezért lemaradhat egy egyre fontosabbnak tűnő piacon.
Aki olcsó Model S-re vagy Model X-re vágyik, annak most nem árt sietnie a megrendelés leadásával.
A Telsa főnöke megint beütött egy szöget a hagyományos autózás és szervizelés koporsójába.
Micsoda világ, ahol már a gépek sem tisztelik egymást.
Kontinensünkön minimum 17 millió forintot kell fizetni az amerikai gyártó kompakt villanyautójáért.
Az elektromos autókat gyártó cég Kínában kezdte meg az Egyesült Államokon kívüli első gyárának építését. A döntést az elmérgesedő amerikai-kínai kereskedelmi viszály kényszerítette ki.
A japán és az amerikai technika ezúttal egyedi és igen látványos randevút adott egymásnak.
Pontosan mi is frusztrálja őket ennyire, az nem nyilvánvaló.
Ezúttal egy szabadon változtatható nézőpontú videóban versenyez egymással a villanymotoros, illetve a benzinmotoros technika.
Kiváló üzletember, feltaláló, és nem mellesleg az emberiség jövőjét meghatározó cégek ügyvezetője. Ha néhány szóban kellene bemutatnunk Elon Muskot, alighanem így jellemeznénk őt. De a helyzet az, hogy másban is jó a Tesla és a SpaceX atyja: kiváló videojátékos hírében áll, aki nem veti meg az AAA címes, újabb programokat sem.
Nem mindenki élhet a napfényes Kaliforniában, ahonnan a kocsi származik.
Egy hölgy egy benzinkúton szeretett volna feltölteni egy elektromos Tesla autót. A világhálón nagyon népszerű az erről készült videó, érdemes megnézni, hogyan sikerül a mutatvány.
Elkészítette éves felmérését a Comparably az Egyesült Államok legkedveltebb vezérigazgatóiról. A szavazatokat a munkavállalók adták névtelenül. Az élre a világ jelenlegi legértékesebb (amúgy technológiai) cégének első embere került.
Az amerikai gyártó érkezőben lévő villanymotoros roadstere padlógázra szó szerint az ülésbe préseli az embert.
Már azt is tudni lehet, hogy melyik lesz a svéd márka első olyan típusa, melynek fedélzeti rendszere a kis zöld robotra fog épülni.
Jöhet mindenféle kutatás, hogy mit fogunk majd csinálni az önvezető autókban, de vélhetően az alvás lesz a befutó.
Ez a mi, metrikus mérési rendszerünk szerint több mint 1,6 milliárd kilométer.
Kell nekik a városfejlesztéshez az adatocska.
Az Audi e-tron GT, amelyről a németek megmutatták az első képeket és egy kis videót, a Tesla Model S legkomolyabb ellenfele lehet.
A Los Angeles-i Autószalon egyik legnagyobb durranása egy tisztán elektromos hajtásláncú pickup, amelyhez hasonlót a Tesla egyelőre még csak tervezget.