Ez még csak CGI, de ilyen abszurd módon gyors a Tesla Roadster II
Egy autótervező készített egy videót arról, hogy milyen lehet a Tesla Roadsterrel egy hétköznapi előzés.
Egy autótervező készített egy videót arról, hogy milyen lehet a Tesla Roadsterrel egy hétköznapi előzés.
Elon Musk szerint ma már veszélyes lehet, ha nem a robotpilóta vezeti a kocsit. 2020-ban már annyira fejlett lesz a technológia, hogy figyelnie sem kell az autósnak.
Rég volt ilyen komoly partraszállás Amerika felől Európába.
Első körben a hétüléses nagy autó, a hátul szárnyas ajtós, Model X árát tették közzé.
Nem kell sokat várnunk az amerikai gyártó első itthoni értékesítő pontjának átadására, olyannyira, hogy már most hazai tesztvezetésre hív a cég.
A Tesla tulaja, azért sokszor elég jó fej.
Bemutatkozott a Teslákban a Dog-mode.
A Tesla Model 3 tulajdonosa állítja, hogy az Autopilot vészfékezési funkciója mentette meg, amikor egy hóvihar nyomán semmit nem látott maga előtt, és belecsapódott volna egy másik járműbe, ha a Tesla önvezető módja nem segíti ki.
A piaci várakozásnál kisebb negyedéves nyereségről számolt be a Tesla Inc. amerikai elektromosautó-gyártó vállalat a szerdai tőzsdei zárás után.
Ezzel a villanyautóval az elmúlt időkben rengeteg kilométert tettek meg, de az akkumulátorának kapacitása ehhez képest elfogadható mértékben csökkent.
Gyorsan érdemes ráállni erre az iparágra is, és nevet szerezni az elektromos autók optikai tuningolásában.
Az első európai vásárlók néhány héten belül átvehetik majd a megrendelt amerikai villanyautóikat.
A hosszú távú célok elérése érdekében csökkenti a SpaceX-nél dolgozók számát Elon Musk. A leépítés 10 százalékról szól, amely nagyjából 600 főt jelent.
Túl sokat akar a Tesla egyszerre, ezért lemaradhat egy egyre fontosabbnak tűnő piacon.
Aki olcsó Model S-re vagy Model X-re vágyik, annak most nem árt sietnie a megrendelés leadásával.
A Telsa főnöke megint beütött egy szöget a hagyományos autózás és szervizelés koporsójába.
Micsoda világ, ahol már a gépek sem tisztelik egymást.
Kontinensünkön minimum 17 millió forintot kell fizetni az amerikai gyártó kompakt villanyautójáért.
Az elektromos autókat gyártó cég Kínában kezdte meg az Egyesült Államokon kívüli első gyárának építését. A döntést az elmérgesedő amerikai-kínai kereskedelmi viszály kényszerítette ki.