Végig vette a Tesla védelmi kamerája, ahogy dolgozik a kocsifeltörő
Elég sokat segítenek az ilyen felvételek a rendőrség munkájában. És megint egy olyan dolog, amit sok más gyártó helyett, a Tesla tud.
Elég sokat segítenek az ilyen felvételek a rendőrség munkájában. És megint egy olyan dolog, amit sok más gyártó helyett, a Tesla tud.
Az amerikai gyártó legnagyobb villanyautójának ezúttal nem aszfalton megejtett gyorsulás versenyszámban kellett teljesítenie.
Nem régóta van Európában is forgalomban a Tesla legjobb áru modellje, ki is kellett próbálni a legendás pályán.
Már nem kell sokat várnunk a budapesti Tesla átadóhely megnyitására, ahol az amerikai gyártó teljes kínálata elérhető, kipróbálható lesz. Ez még nem hivatalos márkaimportőri szint, de több, mint murvás parkolóban történő autóátadás.
Szépnek nem igazán mondható ez a kreálmány, arra viszont tökéletesen alkalmas lehet, hogy bekerüljön a Guiness Rekordok Könyvébe.
Igen érdekes világ a CO2-kvóták kereskedelme az autóiparban is. Ha valakinek sok fel nem használt van belőle, jó pénzért eladhatja másnak.
Az egy ideje már hazánkban is kapható divatterepjáró hatótávolsága egyelőre még nincs a Teslák szintjén.
A dél-koreai gyártó által leleplezett hétköznapi személyautóban összesen három érintésérzékeny panel található.
Hangtalan, eszeveszettül gyorsul, nincsenek benne gombok, de kandalló és szellentős index került bele. Ez az új Tesla, ami hamarosan hivatalosan is megérkezik Magyarországra, mi pedig már meg is hajtottuk Budapesten és környékén.
Ilyen az, amikor a nyergesvontató és a szállítmánya is 100 százalékban elektromos meghajtású.
Az amerikai gyártó a jelek szerint nem várt túl sokat új villanyautójának első áremelésével.
David Hasselhoff beleszólt a karórájába, és a fekete Pontiac odajött hozzá. Valami hasonlót tud már a Tesla Model 3 is.
Mutatjuk a bajor gyártó immár belső égésű motor nélküli újdonságait, melyek hamarosan a kereskedésekbe is megérkeznek.
Elon Musk cége úgy döntött, hogy itt az ideje egy kis teljesítménynövelésnek. Ami ráadásul semmibe sem kerül.
Jövünk a néhány napja leleplezett legújabb amerikai villanyautó osztrák alapáraival.
Model Y nem más, mint a Model 3 alapjaira épített SUV, amelynek legnagyobb hatótávolsága 485 kilométer, a csúcsmodell pedig 3,5 másodperc alatt van százon.
Vázoljuk, hogy milyenre sikeredett a négykarikás német prémiummárka első tisztán elektromos szedánja.
Jobb, ha megszokjuk az ilyen jeleneteket!?
Még a bezárt autószalonok egy részét is újranyitják, az eredeti költségcsökkentő tervekhez több idő kell.
A Tesla alapítóinak eszük ágában sem volt az autógyártásban nagy tapasztalatokkal bíró cégekhez fordulni tanácsért. Szilícium-völgybeli példákra alapozva azt tették, amit egy startup: felvettek néhány fiatal mérnököt, és menet közben találták ki, mit akarnak.