Zöld rendszámos új Mercedes, itt a plugin hibrid B-osztály
Az EQ Power kivitelű kompakt egyterű kevesebb mint 7 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Az EQ Power kivitelű kompakt egyterű kevesebb mint 7 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Bár elsőre nem gondolnánk, a pickup valójában ideális autótípus lehetne Magyarországon, mutatjuk is, hogy miért!
Az Ionity igen komoly teljesítményű töltőjét az M1-es és M7-es autópályák mellett vehetik használatba a villanyautósok.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság e-hatótávja megközelíti a 70 kilométert.
A német gyártó szerint ez a világ első tisztán elektromos hajtásláncú prémium kategóriás MPV modellje.
Ki mondta, hogy 2019-ben ne lehetne méretes csomagtartós hamisítatlan családi sportkocsit gyártani?
Akár négy és fél év börtönt is kaphat a győri keréktolvaj.
A gyártó 25. születésnapjára készült limitált szériás olasz sportkocsi ezen példányában alig pár kilométer van.
Jelenleg nem kínálnak ennél olcsóbban használt Ferrarit hazánkban, mutatjuk a V12-es motorral szerelt, 2+2 üléses sárga példányt.
Három évtizedre visszatekintő múlt, nyitható tető és kiváló vezetési élmény. Jelen tesztalanyaink rengeteg közös vonással bírnak, mégis teljesen más karakterűek. Melyik közülük a jobb, őszintébb roadster?
A több mint 3 évtizedes kétütemű családi autó nemrégiben teljes felújításon esett át. És még a rendszáma is DDR-es.
A svéd márka középkategóriás kombijának legerősebb és egyben plugin hibrid-változatát, valamint legfrissebb divatterepjárós kivitelét próbáltuk ki párhuzamosan. Teszten a V60 T8 Twin Engine és a V60 CC.
Az 5,34 méter hosszú és 1,83 méter magas luxus-SUV-ot az egyik helyi kikötőben kapták lencsevégre.
Amennyiben ebben a német divatterepjáróban foglalunk helyet, akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagyunk.
A hazánkban 55,2 millió forintos alapárú luxusautó sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával bír, pedig bőven nehezebb 2 tonnánál.
Ebben a kisbuszban még az S osztályénál is nagyobb luxus és kényelem fogadja az utasokat.
Ez a középkategóriás SUV azoknak való, akik még az SQ5 teljesítményével sem teljesen elégedettek.
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
A Vesták és a Nivák mellé hamarosan teljesen hangtalan elektromos autók gördülnek majd be a szalonokba.
A 292 lóerős új hibrid 3-as hivatalos fogyasztási értéke 1,8 liter 100 kilométerenként.