60 kilométer elektromosan, ezt tudja az új BMW 330e
A bajor gyártó kompakt szedánja hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
A bajor gyártó kompakt szedánja hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
Ilyen összetett formát más technikával szinte lehetetlen előállítani, az új felni feltehetően igen borsos árát azonban egyelőre még nem merik elárulni.
A járművek és az elektronikai termékek gyártása is nagyot esett az elmúlt egy évben. A munkanaphatástól megtisztítva az adatokat csak kis növekedést mért a KSH, a nyers adatok szerint viszont csökkent is a termelés.
Az orosz gyártó legújabb divatterepjáró modelljét egy magyar designer szabta új formájúra.
Húszezer eurónál olcsóbb modelleket akarnak gyártani.
Az ősök vonalvezetését továbbvivő újdonság motorházteteje alatt egy enyhén túlméretezett erőforrás teljesít szolgálatot.
A Daimlernél pénzügyes, a Ferrarinál dohány-, a Fordnál bútoripari menedzser vette át a kormányt, a General Motorsnál pedig egy hr-es.
Egy kis időutazásra hívjuk olvasóinkat, mutatjuk, hogy néhány évtizede hogyan mutatott a valaha készült legnépszerűbb orosz terepjáró reklámfilmje.
A Volkswagen vázolja számunkra, hogy milyen csúcstechnológiát szerel legújabb járművei világításába.
A brit Dyson nevét legtöbben háztartási gépeiről ismerhetik. Az elektromosságot új terveik értelmében sem hagyják el, de jóval nagyobb masináknál is alkalmazhatják.
62 évvel ezelőtt még nem Photoshoppal megszépített fotók és CO2 kibocsátási adatok uralták az autógyártók hirdetéseit.
A japán gyártó cserébe annyit kér, hogy a garancia időtartama alatt kizárólag márkaszervizbe vigyük az autót. Ami egyelőre csak és kizárólag a Proace lehet.
Ha a nemrégiben kijött X7-es BMW-ből egy kicsit sportosabb kiadásra vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni erre a kupésra faragott változatra.
Pár gombnyomás a mobilunkon, és máris máshogy néz ki a lámpa rajzolata, mint előtte. És ez még csak egy, az új funkciók közül.
Egy friss tanulmány szerint az autóiparban 2030-ra teljesen átalakulhat a munkaerőpiac, felgyorsulnak a fejlesztések és a személyautók is komoly változáson mennek keresztül.
A döntés következtében a japán gyártók közül hamarosan már csak a Mazda árul majd Európában öngyulladós motorú típusokat.
Az optimalizált hajtásláncok és a nagyobb kapacitású telepek nagyobb hatótávot tesznek lehetővé.
A felvételből kiderül, hogy az orosz, a japán és német technika mennyire könnyen kelthető életre azután, hogy 1 évet a föld felszíne alatt töltöttek.
A német prémium márka újdonsága Spanyolországban, a Seatnál készül.
Aggódik az Európai Autógyártók Szövetsége.