Szijjártó: 2018 volt minden idők legsikeresebb éve Magyarországon
Soha ennyi és ilyen nagy beruházás nem érkezett hazánkba, mint tavaly, mondta a külügyminiszter.
Soha ennyi és ilyen nagy beruházás nem érkezett hazánkba, mint tavaly, mondta a külügyminiszter.
A svéd márka új fejlesztése elsősorban biztonsági és kényelmi funkciókat szolgál.
Államosítással lehet munkahelyeket menteni, és az amerikai óriás, a Ford kizárható a közbeszerzésekből – klasszikusan baloldali döntést lengetett be a francia kormány.
Szovjet időutazásra hív ez a 21. századi Pobjeda, mutatjuk, hogy hogyan festene egy a jelen évszázadba átültetett GAZ-M-20.
A teljesen új fejlesztésű elektromos személyautóból hamarosan évi 100 ezer példányt kívánnak legyártani.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy vajon miről szólhat egy sportkocsi-gyártó "Merry Driftmas!" című ünnepi videója.
A felfrissített nagy Volkswagen hivatalos leleplezésére ugyan még várnunk kell egy keveset, de néhány részletet már most elárult róla a gyártó.
Az új fejlesztés ígéretének ismeretében egyelőre még korai lenne teljesen eltemetni a belsőégésű motorokat.
Kevés ennél egyszerűbb emblémát találni az autós iparágban, ennek ellenére sokan mind a mai napig nincsenek tisztában az eredetével.
Ezt adta be a Volkswagen főnöke Donald Trumpnak, aki szélesen mosolygott. Pontosan ezért hívta meg a német autóóriások vezéreit, hogy rávegye őket: építsenek gyárakat az Egyesült Államokban.
Javított a magyar ipar a szeptemberi mélypont után, 3,3 százalékos növekedést mért a KSH.
Erről az új prémium kategóriás autóról szinte senki sem gondolná, hogy a Hyundai gyártósorain készül.
Új gyárat terveznek Közép-Kelet-Európában a németek.
Az AvtoVAZ-nál idén jelentősen több motor készül, mint tavaly, és jövőre is növekedni fog a gyártókapacitás.
A francia tulajdonban lévő villám logós, német márka izgalmas két esztendő elé néz, egymás után érkeznek majd az új modellek.
Az orosz gyártó izgalmas új terepjáró koncepcióját kívülről és belülről is alaposan körbejárja ez a videó. Érkezőben a Niva sokak által várva várt 21. századi utódja.
A négykarikás emblémás gyártó elkészítette középkategóriás szedánjának nyújtott tengelytávolságú változatát.
Az új technológia olyannyira nem sci-fi, hogy a Volkswagen nagy divatterepjárójában már el is érhető.
A második generációs Swiftek korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Akár a biztonsági öv hatásához mérhető jelentősége lehetne az autók egymás közötti kommunikációjának, például ha jeleznék, hogy beavatkozás híján pár másodperc múlva egymásba rohannak. Közeleg az idő, amikor a hálózatba kapcsolt járművek ontani fogják az információkat.