Medvetánc - vezettük a Skoda Kodiaqot
Hét személy, hét fokozat és 700 liternél is nagyobb csomagtartó - a Skoda az ajtót berúgva ront be a nagy SUV-ok piacára.
Hét személy, hét fokozat és 700 liternél is nagyobb csomagtartó - a Skoda az ajtót berúgva ront be a nagy SUV-ok piacára.
Motorhang és károsanyag-kibocsátás nélkül megy, remekül húz, de nagyon környezettudatosnak kell lenni, hogy megérje a több mint 11 millió forintos vételárát a jelenleg futó elektromos Golf. Ráadásul jövőre jön a nagyobb, 300 kilométer hatótávolságú típus is.
Kívülről nehéz megkülönböztetni az elődjétől, beülve azonban gyorsan rádöbbenünk: ez bizony már egy 2017-es modellévű, hetedik generációs 5-ös BMW.
Kétnapos, 2500 fős, amerikai típusú gigarendezvényen mutatta be a Ford, hogy mire készül a következő években. Valamint világpremierjét tartották a darabszámát tekintve európai legfontosabb modelljüknek.
A bajorok nemcsak középkategóriás autóba és SUV-ba szerelnek környezettudatos hajtásláncot, hanem a luxuskategóriás 7-es sorozatba is - kipróbáltuk a légrugókon suhanó hatalmas 740e-t.
Se ordító motor, se életéért küzdő csikorgó gumi, csak spontán nyomaték és környezettudatosság minden mennyiségben - az olasz napsütésben drifteltünk a világ legkelendőbb elektromos kocsijával.
A bajorok szépen csendben megújították népszerű elektromos kisautójukat, mi pedig kíváncsian fogtunk bele a tesztbe, hogy megállapítsuk: mennyivel lett jobb autó a BMW i3?
Először Lengyelországban suhantunk az új Panamerával, majd átugrottunk Németországba, hogy megnézzük a négyajtós sportkocsi gyártását.
A kevésbé sikeres Gladius után az új SV650-nel a japánok visszatértek a régi recepthez: ismét egy sallangoktól mentes, de stílusos és élvezetes gépet dobtak piacra, melynek lelke a 75 lóerős, V2-es blokk.
Kívül-belül jobban néz ki, okosabb és erősebb is lett az Opel kiskompakt szabadidő-autója. Elvileg ilyen, amikor túláradó jelzők nélkül, csak egészségesen fejlődik egy termék.
Ennyi van az órájában. Csaknem 1,3 millió kilométer. Kipróbáltunk egy ilyet.
Kipróbáltuk, mennyire sikerült jól a német gyártó középkategóriás crossoverének sportosra vágott kivitele - teszten a GLC 220d 4Matic Coupé.
Háromtagúra bővült a Renault Megane modellcsalád: a ferdehátú és a kombi után megérkezett a szedán is, amelyet mostantól Grand Coupénak hívnak. A Fluence közvetlen utódjaként kissé indokolatlannak tűnik névválasztás, ennek ellenére egy kifejezetten praktikus, kellemes formavilágú, szerethető autót hoztak össze a franciák.
Tíz autóból már három szabadidő-autó nálunk is. Akár tetszik, akár nem, az SUV-k elárasztották a piacot, a kérdés mára csak az, mennyire tud egy-egy gyártó a tucattól eltérő autót fejleszteni, ami aztán a vásárlóknak is tetszik. Az új Peugeot 3008-assal ez most egész jól sikerült.
Vajon mennyire GT autó és mennyire környezettudatos járgány a Volkswagen legújabb zöld rendszámos Passatja? Kiderítettük.
A Volvo a legklasszikusabb alakításait mindig is ebben a műfajban, a nagy családi autóknál nyújtotta. Biztonságosak voltak, megbízhatóak, praktikusak, maximum kicsit unalmasak. Mostanra viszont még ezzel az utóbbival sem lehet betámadni őket. Az új Volvo V90 formailag eléggé leporolta a kategóriát.
Az Infiniti kínálatából égetően hiányzott már egy kompakt modell, így ezt az űrt hivatott betölteni a Q30, amely az átlagosnál magasabb hasmagasságával a szabadidőautók felé kacsintgat.
A legújabb Prius megosztó formával, a korábbiaknál jobb minőséggel, meg persze kiváló hibrid meghajtással áll rajtvonalhoz.