Szinte már nagyító kell hozzá: körbefotóztuk a Vespa cuki mikroautóját
Nem, ez kivételesen nem egy kétkerekű Vespa, hanem egy parányi olasz személyautó.
Nem, ez kivételesen nem egy kétkerekű Vespa, hanem egy parányi olasz személyautó.
Ebből a nagyteljesítményű német sportszedánból nagyon kevés készült a 90-es években.
A német és a japán terepjáró már alaphelyzetben is komoly hasonlóságot mutat egymással. Hát még így.
A kicsi, könnyű és alacsony francia sportkocsi mostantól egy erősebb, keményebb verzióban is elérhető.
Komoly lépésre szánta el magát Franciaország.
Motorból csak egyetlen szívó benzines érhető el, igaz legalább kétféle teljesítménnyel.
Egy étterem előtt tűnt fel a vadonatúj, 421 lóerős kompakt Mercedes.
Kicsit hosszabb és tágasabb utasterű, mint az elődje, és ezzel együtt könnyebb annál.
A stuttgarti gyártó újdonsága kívül kompakt, belül viszont meglepően nagy. Jövünk minden részlettel a GLB-ről.
Közel négy évtizedet kellett várni az új G-Klasséra, ami dizájn és hangulat tekintetében semmit sem változott, a technikája azonban abszolút 2019-es szintű. Gigant zsanérok, ódivatú kilincsek, ajtócsapkodás, az iparág legdurvább központi zárja és egy remek V8 – ez az új G.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
A karosszéria alap vonalvezetése semmit sem változott, de az autó eleje és hátulja már egészen 21. századi.
A csillagos emblémás gyártó most leleplezett sportmotorja a Kecskeméten készülő CLA-kba is be fog kerülni.
A japán gyártó elsőként a kompakt 3-as modelljébe szereli be új generációs erőforrását.
A tavaly debütált újkori 8-as sorozat legerősebb kivitele az M5-ös hajtásláncát kapta meg.
A dél-koreai gyártó a benzinmotoros, illetve a tisztán elektromos hajtásláncú Kona közé lőtte be új modelljét.
A Volkswagen-konszern cseh márkája az eddigi legnagyobb divatterepjárójából készítette ezt az egyedi újdonságot.
Ez a narancssárga fényezésű kompakt kupé egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
Már magyarországi ára is van a bajor gyártó legfrissebb sportos divatterepjáróinak.
Bár a Forma 1-ben nem igazán brillírozik mostanság az olasz csapat, a legújabb utcai autójuk igencsak ígéretesnek tűnik. Konkrétan sohasem volt még ilyen erős utcai sportkocsija a cégnek, ami hazánkban akár zöld rendszámot is kaphat.