Hivatalos: 530 lóerővel támad a teljesen új BMW X6
Megérkezett a tavaly debütált X5 kupésra faragott testvérmodellje, a csapott hátú X6.
Megérkezett a tavaly debütált X5 kupésra faragott testvérmodellje, a csapott hátú X6.
Vázoljuk, hogy hogyan néz ki az X5 hamarosan hivatalosan is leleplezendő kupés testvérmodellje.
Az ingolstadti gyártó luxusszedánja egy duplaturbós V8-as motorból nyeri az erejét.
A több mint 400 lóerős teljesítményű autóba a komplett család és rengeteg csomag is befér.
A cseh márka Golf méretű újdonsága nemcsak benzinnel, hanem gázzal is képes üzemelni.
A tisztán elektromos változatot követően most a belsőégésű motoros változatokról is lehullott a lepel.
Megérkezett a Ceed termékcsalád legújabb tagja, az enyhén divatterepjárósra faragott XCeed.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
A négykarikás logójú gyártó divatterepjárója változatlan méret mellett az eddiginél sokkal modernebb technikát vonultat fel.
A Ford feltámasztotta a jó ideje nem használt Puma nevet, melyet a régi időkhöz hasonlóan ezúttal is egy Fiesta-technikájú modell kapott meg.
A benzinmotoros új ST a gyártó szerint menet közben jobban gyorsul, mint az előző generációs RS.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
A szomszédok előtt nem nagyon lehet villogni egy ilyen relatíve alacsony presztízsű és konzervatív megjelenésű járgánnyal, de akinek nem pont ez a szándéka, az remek vételt csinálhat a dél-koreai kombival. A 7 év garancia pedig már csak hab a tortán.
Szájbarágós videón, hogy mikor melyik motor és pontosan hogyan működik a vadonatúj SF90 Stradalében.
A dél-koreai gyártó új globális modellje a kompakt SUV-ok piacán áll hadrendbe.
A francia gyártó elhozta Magyarországra az új generációs 508-as modell puttonyos változatát, ami a szedánhoz hasonlóan igen szemrevalóra sikeredett. És hamarosan zöld rendszámos változatban is kapható lesz.
Elképesztő, hogy a Renault milyen kompakt karosszériába tudott belezsúfolni 7 ülést, azonban akad egy komoly probléma a szuperolcsó újdonsággal.
Az alap 8-asnál kettővel több ajtóval és 2+2 helyett 4+1 személyes kivitelben támad az újdonság.
A francia gyártó újdonságából érkező villanymotoros, zöld rendszámos változat hatótávja meghaladja a 300 kilométert.
Az egészen európai külső megjelenésű újdonság nagyobb, mint a népszerű VW Tiguan, de olcsóbb német riválisánál. A minőségét egyelőre nem ismerjük.