szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megkezdődött az Audi Q3 és a Mercedes GLA felfrissített konkurensének hazai forgalmazása.

A BMW 2009-ben dobta piacra a kompakt SUV-ok piacán versenyző X1 első generációját (E84), melyet aztán 2015-ben követett a második generáció (F48). Május végén pedig ez utóbbinak érkezett meg a ráncfelvarrt új kiadása, ami most már hivatalos listaárakkal is rendelkezik.

Legolcsóbban 9,06 millió forint ellenében lehet új X1-esünk, konkrétan egy hatfokozatú kéziváltóval szerelt, elsőkerék-hajtású 140 lóerős sDrive 18i. Az automata váltó felára 640 ezer forint.

A 192 lóerős sDrive 20i 10,85 millió forinttól indul, az xDrive összkerékhajtás felára ebben az esetben 670 ezer forint. A 231 lovas xDrive 25i alapára 13,15 millió forint.

BMW

Dízel fronton a 9,55 millió forintos és 116 lóerős sDrive 16d jelenti a belépőszintet. A 150 lóerős sDrive 18d alapára 10 millió forint, a 190 lovas sDrive 20d pedig minimum 11,62 millió forintos kóstál. A 231 lóerős gázolajos egységgel szerelt xDrive 25d alapára 13,09 millió forint.

A BMW legnagyobb darabszámban értékesített modellje a korábbinál nagyobb hűtőrácsot kapott, változott a lökhárítója, új LED-fényszóróval világítja meg az utat, és a hátsó lámpáját is enyhén átrajzolták.

Teljesen új a kínálatban az egyelőre ismeretlen árú xDrive 25e, mely az X1 első plugin hibrid változata. A hajtásláncnak egyrészt egy 125 lóerős 3 hengeres 1,5 literes turbós benzinmotor, másrészt egy a hátsó tengelyre szerelt 95 lóerős villanymotor is a részét képezi. Tisztán elektromos módban maximum 50 kilométert lehet megtenni a hazánkban zöld rendszámozható újdonsággal, mely a gyártó szerint 2 liter üzemanyagot fogyaszt az első 100 kilométeren.

BMW

 

BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!