Lehet egy hengerrel kevesebb? Piacon az első 3 hengeres Volvo
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.
A német gyártó népszerű modelljének a külsője, az utastere és a motorkínálata is változik.
Tisztán elektromos változat továbbra sem érkezik a szuperautóból, melynek következő generációja komoly erősítőkúrán esik át.
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
Nem sok példány készült ebből az erőhiányban abszolút nem szenvedő típusból, melyből egy most éppen eladó itthon.
A wolfsburgiak már a hivatalos leleplezés előtt rengeteg információt megosztottak a T-Crossról.
Az erősebb motor a szuperkönnyű kasztnival kombinálva remek párosnak ígérkezik.
A cseh márka kisautója enyhén módosított designnal és modernizált technikával támad.
Az új erőforrás sportos menetteljesítményekkel és környezetbarát működéssel kecsegtet.
Megérkezett a Volvóhoz erősen kapcsolódó kínai márka harmadik modellje, amely egészen szemrevalóra sikeredett.
A plasztikai sebészek ezúttal lényegében munka nélkül maradtak, a mérnökök viszont igen sokat dolgoztak azon, hogy a japánok zászlóshajó modellje sok évvel a bevezetése után is versenyképes választ adhasson a riválisoknak.
Már nem kell sokat várnunk a ráncfelvarráson átesett és számos új funkcióval felvértezett Vitara hazai forgalmazásának megkezdésére.
A Passat és az Insignia egyik legfőbb riválisának hamarosan felvarrják a ráncait, érkezőben az új Mondeo.
A nagyközönség először az októberi Párizsi Autószalonon láthatja majd élőben a cseh újdonságot.
Jön a modellfrissítés, eltűnnek a szívómotorok, csak turbós változatok lesznek az esztergomi szabadidő-autóban. És úgy tűnik, a dízel változattól is elbúcsúzhatunk.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
A legtöbb hétköznapi sofőr számára ez a teljesítmény már szó szerint kezelhetetlen.
Ez az új kompakt prémium divatterepjáró igen jól mutat, és erőhiányban sem igazán szenved.