Puskagolyóként lő ki a 800 lóerő fölé húzott Lamborghini divatterepjáró
A szakembereknek sikerült még 161 extra lóerőt és 64 extra Nm-t találniuk a biturbó V8-as motorban.
A szakembereknek sikerült még 161 extra lóerőt és 64 extra Nm-t találniuk a biturbó V8-as motorban.
Egy non plus ultra családi autó azoknak, akiket az alapmodell 639 lóereje nem teljesen győzött meg.
A nagy teljesítményű sportmodell fogyasztását és károsanyag-kibocsátását lágyhibrid-rendszer hivatott csökkenteni.
Az 585 lovas gyári AMG verzió, illetve a korábbi 800 lóerős Brabus tuning után most itt egy még potensebb kocka terepjáró.
Minden jel arra mutat, hogy a hiperautók végsebességrekord-hajhászása tovább folytatódik.
Vázoljuk, hogy milyen vehemenciával és magabiztossággal lehet közlekedni egy erős benzinmotoros Audi szedánnal a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
Megérkezett a Cayenne kistestvérének legerősebb, legsportosabb kivitele, melybe egy 2,9 literes biturbó motor került.
A vártnál tovább húzódott az SSC Tuatara fejlesztése, mely a gyártó szerint a világ leggyorsabb sportkocsija lehet.
Ki mondta, hogy 2019-ben ne lehetne méretes csomagtartós hamisítatlan családi sportkocsit gyártani?
Az 5,34 méter hosszú és 1,83 méter magas luxus-SUV-ot az egyik helyi kikötőben kapták lencsevégre.
A hazánkban 55,2 millió forintos alapárú luxusautó sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával bír, pedig bőven nehezebb 2 tonnánál.
A német szakemberek közel 200 extra lóerőt találtak a legerősebb gyári változat motorjában.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.
Ennek a több mint 600 lóerős szedánnak nem sok ellenfele akad az autópályákon.
Ezek a kocsik egy olyan elitklub tagjai, ahova csak jóval 1500 lóerő feletti produkcióval lehet belépni.
Ez a brit szupersportkocsi már alaphelyzetben sem éppen gyenge, de most találtak még 88 extra lóerőt a motorjában.
A japánok ismét egy picit továbbfejlesztették a világszerte komoly rajongásnak örvendő sportkocsit.
Kipróbáltuk az eredeti, a hamisítatlan, az amerikai F-150 Raptort, ami sokkal nagyobb és keményebb az európai Ranger Raptornál. Nem mellesleg pedig az USA-ban időtlen idők óta a legnépszerűbb új autó.
Az első szerencsés megrendelő hamarosan beleülhet a több mint 1 700 lóerős négykerekűbe.